3 Ocak 2013 Perşembe

The Stranger - Kyra Davis





Kitap Adı: The Stranger
Yazar Adı: Kyra Davis
Tür: Erotik, Günümüz Aşk
Yayınevi: Simon & Schuster
Seri Adı: Just One Night
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: 3
Dil: İngilizce
Format: ARC / E-Book
Sayfa Sayısı: 120
Çıkış Tarihi: 2013





I love the bad-boy-millionaire-meets-love-his-love type of relationship. But current trend make me frustrated. At least this book make me. I don't feel oh-so-called desire between them nor chemistry like they called.

In the beginning I was hopeful of the book. Expert make want to read. I was grateful but when our heroine return the reality then things get little weird. She's in the between two men. And can't get herself to make a decision. And even because of that indecision sleep with both of them. That's is unacceptable for me.

And I don't understand all character, their thinking nor cause of their action. For me like they make a private joke I'm not heard or aware of.

Because of all that I dislike our heroine and the book. Yes, I can admit the end make me want to read the second but in time that curiosity will pass and when second come out I'm not thinking to read it.

ARC provided by Netgalley behalf of Simon & Schuster for exchange honest review.


Milyoner yaramaz oğlan hayatının aşkıyla tanışır tipinde klasik hikayeler her zaman favorilerim arasında olmuştur. Ama yeni moda beni gittikçe sinirlendirmeye başlıyor. En azından bu kitap benim için hayalkırıklığıydı. Aralarında ki arzuyu veya kimyayı hissedemedim.

Başlangıçta kitaptan umutluydum. Özet beni okumaya yöneltmişti. Kitabı bulduğum için mutluydum ama kızımız ne zaman gerçekliğe dönüş yaptı işte orada işler gittikçe tuhaflaşmaya başladı. İki adam arasında kaldı. Bir türlü kararınıda veremedi. Bu kararsızlık onu iki adamla yatmaya da yöneltti. Hazzetmediğim bir şeydir.

Ayrıca bütün karakterlerin ne düşünüş biçimlerine ne de hareketlerinin ardında ki amaca anlam veremedim. Bana göre sanki kendi aralarında özel bir şaka yapıyorlarmışta ben olaya fransız kalmışım gibiydi.

Bütün bu sebeplerden dolayı hem kadın karakterimizi hem de kitabı sevmedim. Evet, sonu yeni kitabı okuma merakı bıraktı bende ama yeni kitap çıkana kadar bunun dineceğini sanıyor ve o kitabı okumayı ise düşünmüyorum.

ARC - Okuyucu Kopyası - dürüst yorum karşılığı Netgalley tarafından Simon & Schuster adına sağlanmıştır.


Değerlendirme;

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...