4 Ocak 2014 Cumartesi

ÜKG Okuma Etkinliği: Night Owl - M. Pierce



ÜKG'nin yeni etkinliğine Kitap Esintisi ile başlıyoruz! Böyle bir etkinlikte başı çekmekten gurur duyuyor ve sizi Night Owl yorumumla baş başa bırakıyorum.  Kitap Esintisinin ve Gölgeleri Kovalamak'ın yorumuna bakmadan geçmeyin! Okuma Etkinliklerine dair bilgi için sizi BURAYA alalım.








Kaçınılmaz aşk… 

 Matt Sky 28 yaşındadır ve mükemmel bir hayata sahiptir. Güzel bir kız arkadaşı, büyük bir mirası ve M. Pierce takma adı altında dört adet çok satan kitabı vardır.

Hannah Catalano ise 27 yaşında ve hayatı enkaz halindedir. Erkek arkadaşı işe yaramaz biri olmakla birlikte işinden de hiç hazzetmemektedir.
Matt ve Hannah internette kitap partneri olarak tanışırlar. İlişkileri güvenli, anonim ve masumdur… Ta ki Matt, Hannah’nın fotoğrafını görene kadar.

Matt, Hannah’nın fotoğrafından etkilenmeden edemez. Ne zaman ki şartlar Hannah ve Matt’i bir araya getirir, birbirine yabancı bu ikilinin tutkulu, dokunaklı, unutulmaz ve durdurulmaz aşkları böylelikle başlar.







Kitap Adı: Night Owl
Yazar Adı: M. Pierce
Türü: Günümüz Aşk, Erotik
Seri Adı: The Night Owl
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: 2 - En azından şimdilik! -
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 270
Çıkış Tarihi: 2013
Değerlendirme: 3 / 5



Çok seksi dediler herkese gitmezler dediler, e bende affedersiniz sazan gibi okudum. Derin bir pişmanlık içerisinde olmasam da kitabı okumadan edindiğim ön yargılarım bir, bir korkulu rüya gibi çıkıverdi kitapta. Öncelikle bir zamanlar özetine bakıp, "Yok ya, bu kitaptan iş çıkmaz. Karakterler ezik gibi duruyor." demiştim. Daha sonrası bloguna ara ara takip ettiğim yabancı blogger olan Aestas'ın eşinin bol övgüleriyle bir şansımı denemek istedim, bir dahakine içimden gelen sesi susturursam n'olayım...

Kitap öyle vaat edici başladı ki o zamanlardaki daha önce neden okumadım diye ben şöyle bir vay çekip vahlanmıştım bile. Böyle çiftimizin birbirlerini netten beri tanışmaları, sext - yazıyla sevişiyorlar mübarekler - yazmalar, baştan çıkmaya karşı bir direniştir derken ciddi ciddi kitaba çekildim. Herşey bir süre güllük gülistanlık geçti ve klasik bir yalancının mumu yatsıya kadar yanar hamlesiyle oğlumuz knock-out edilip sahadan dışarıya fırlatıldı. Fırlatış öyle sarsıcı olmuş ki oğlan yerden kalkamadı....

Mecazen filanda değil. Oğlan acizlikte öyle dibi vurdu ki karakterden bir anda soğudum. Seks sahnelerinde ki o dominant, edepsiz edepsiz konuşan adam gitti de yerine ezik, aciz, çekilmez bir tip geldi. Ve başına gelenleri sonuna kadarda hak etti. Ohhhh olsun. Sen misin sevgilin varken başka kıza yan gözle bakan, aldatan, yalan söyleyen. Böyle yalanların yılan gibi boynuna dolanırda takılır tepe taklak olursun işte!

Kız karakterimiz de ayrı baş yapıt yalnız. İnternetten tanıştıkları yetmemiş gibi adama bu kadar kısa sürede bu kadar fazla taviz vermesi kabak gibi patladı başında. Hareketleri gözümde biraz hafife kaçıyordu. İnsan biraz naza yatar, ayol olmaz der yahu! Nerede kadınlık gururu?

Eğer beni azdırırsan, baş etmesini de bileceksin. (Kitabı okumama sebep olan alıntı :D)

Bu aralar farkettim ki karakterlerden yana yüzüm pek gülmemiş. Müthiş kurgular ve asalak

karakterler iyi bir karışım değil be yazarlarım, acıyın bize :( Yukarıda bahsettiklerimi rahatsız etmeyenler ve dirty talk - edepsiz konuşma dediğim işte - sevenleriniz vardır, onlara tavsiye ediyorum bu kitabı. Pek iyi dirty talk yok piyasada o açıdan etkileyiciydi bence. Böylece bir seri daha rafa kaldırılmış oldu.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...