30 Kasım 2013 Cumartesi

Thoughtless Serisi - S.C. Stephens





Kitap Adı: Thoughtless, Effortless, Reckless
Yazar Adı: S.C. Stephens
Türü: Günümüz Aşk, Dram, New Adult
Yayınevi: Gallery Books
Seri Adı: Thoughtless
Toplam Kitap Sayısı: 3
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 544, 510, 546
Çıkış Tarihi: Haziran 2010, Mart 2011, Mart 2013
Değerlendirme: 4 / 5


Öncelikle seriye başlama sebebim olan Sevgili Kitap'a teşekkürlerimle yazıma başlamak istiyorum. Kendisinin ilk kitap için yorumunu ise buradan bakalabilirsiniz!

Şimdi gelelim nam-ı romance okurlarınca pekala bilinen Kellan Kyle gibi bir karakteri olan Thoughtless serisine. Öncelikle yazarımız bence aradığım ve aramadığım her şeyi bu seride toplamış. Neler mi göreceğiz?

* Aşk üçgeni
* Aldatma
Güven sorunu
Kıskançlık
Aşk
Duygusallık
Şehvet
Çaresizlik
Dostluk
Öz güven eksikliği
Sorunlu geçmiş - Son zamanların olmazsa olmazlarından! -
Şöhret olmanın kötü getirileri
Fanların çılgınlığı
Paparrazi dedikoduları
Ateşli tartışmalar
Ateşli sahneler
Sevdiğini ellerin kollarında görme
Aldattığın adamdan suçluluk duygusuyla ayrılamama

ve daha şu an aklıma gelmediğim bir sürü olay örgüsüyle sarmalanmış bir üçleme var karşınızda.


Baştan içeriğe dair başlıkları verdiğim için oturup konuyu anlatmayacağım. Ama ben gibi aşk üçgeni yüzünden seriyi çöpe de atmayın derim. Ben az kalsın öyle bir hataya düşecektim. Bu konudan rahatsız oluyorsanız sizi daha da çok rahatsız edecek ayrıntılarla dolu bir kitap ama yansıttığı aşk ve duygular çektiğiniz tüm sıkıntılara değer. Size "hissettirecek" bir kitap arıyorsanız, işte buldunuz!

Kellan Kyle zaten biz okurlara okumamız için yeter de artar bile! Daha önce okuduğum karakterler gibi alfa değil ama gönlümde ayrı bir yer edindi. Nasıl duygusal, tatlı, seksi, laflarıyla insanı eriten, dengesiz, manyak bir şey okumanız lazım. İlk kitapta zaten oğlumuzu çoğunlukla değil duygusala bağlamak, dibine vurmuş halde buluyoruz.

Keira adlı zamane kızlarından bir karakterimiz var ki mevlam düşmanımın başına vermesin böyle gereksiz, salak, süzme varlığı! Ama gel görün ki Kellan gibi bir taş bu eziğe kapılıyor. Bir gönül bu ota da konar b..... vakasıyla daha karşı karşıyayız anlayacağınız. Hatta burda daldan dala da konuyor benden söylemesi!

İlk kitap serinin en soluksuz okunacak kitabıydı bence. Ben çoğu yeri nefesimi tutarak şaşırarak, yok artık diyerek geçirdim. Bolca sinir krizine girdim. Sevgili Kitap'ı arayarak bolca yakındım, dövündüm. Bu sebeple tam bana göre bir kitaptı. Malum mazoşistliğimin getirisi olarak beni delirten kitaplara hep bir zaafım olmuştur. Üstelik Consequences serisinin üzerine okumam ise süper bir seçimdi benim gözümde.

Yazarın bir de süper bir özelliği var. Kitapları hiç bir zaman konu olarak havada kalmış şekilde bitirmiyor. Aman öbür kitabı yine de merak ederken buluyorsunuz kendinizi. İkinci kitapta karakterlerimizi artık bir "çift" halinde görüyoruz. Ama gönüllerimize taht kuran solist Kellan Kyle'ımız ise şöhret yollarına düşmekte. Bu kitapta çoğunlukla güven problemi üzerine kurulu. İkiside sarsıcı bir şeyler yaşadılar ve bununla başa çıkmakta biraz zorlanıyorlar.

Kellan'a "Daha önce sevdiğin birini aldattın, bir daha yapmayacağının garantisi var mı?" diye düşündüğü için istesemde kızamıyorum. Kız bunu gerçekte yaptı. Hem de defalarca. Kiera'dan nefret ettiğimi söylemiş miydim?

Üçüncü kitapta çiftimiz artık nasıl desem bir büyümüş, olgunlaşmış, kendilerinden pek bir emin hale gelmişler. Zaten Kellan en sonunda hak ettiği şöhreti de kazanmış. Ama bu kitap bana şöhret olmanın her zaman iyi bir şey olmayacağını, nasıl açgözlü bir dünya olduğunu ve insanların seni nasıl kullandıklarını gösterdi. Paparazzilere karşı feci bir önyargımda oldu. İnsanları nasıl çaresiz hale getirebildiklerini, bir yalanın hayatları ne hale getirdiğini görmek oldukça üzücü ve sarsıcı bir deneyimdi benim gözümde.

Tabii, her şey tatlıya bağlandı ama çiftimizin yaşadıkları cidden kolay şeyler değildi ve S.C. Stephens bize bunu oldukça süper bir şekilde aktarmış.
Bu arada kitabın Türkiye'de hakları alındı ama henüz yayınevi adını öğrenemedik. Yastayız :/ Herkes Kellan Kyle okusun istiyoruz!





0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...