13 Aralık 2013 Cuma

Quintessentially Q - Pepper Winters





Kitap Adı: Quintessentially Q
Yazar Adı: Pepper Winters
Türü: New Adult, Erotik, Gerilim, BDSM
Yayınevi: Self-Publisher
Seri Adı: Monster in the Dark
Seri Sıralaması: 2
Toplam Kitap Sayısı: 3
Format: ARC
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 376
Çıkış Tarihi: Aralık 2013
Değerlendirme: 4 / 5
Yorumu yazarken dinlediğim şarkı: Radioactive - Imagine Dragons 



Bu kitap Monster in the Dark serisinin devamı olduğu için önce Tears of Tess yorumumu okumanızı tavsiye ederim.

İlk kitabın sonunda Tess şaşırdığımız bir şekilde - ne kadar bu romance kitabı olsa da! - Quincy'e - Q ya da Maitre Q'da diyebiliriz - dönmüştü. Quintessentially Q'de - Yazımını ezberleyene kadar canımın çıktığını demezsem olmazdı! - Quincy büyük bir ikilemde kalmış olarak karşımızda. Sevmeye cesaret edemediği kadın artık tamamen kendi ellerinde ve ona ne isterse yapmasını istiyor. Sorun şu ki istekleri cidden aşırılara kaçmakta.

Tears of Tess'te Q'nun düşüncelerini çok okumak istiyordum ama bu kitapta merakıma bir kaç küfür etmişliğim vardır hani. Adamın düşünceleri bana göre hardcore denilebilecek bir halde. Spoiler olmasını istemezdim ama demem lazım; resmen kızın kanına susuyor adam! Lafın gelişi filan da değil...

Tam Quincy ben içimdeki canavara kendimi kaptırır, bu kızı canı çıkana kadar döver, kırbaçlarsam diye düşünmekten vazgeçer ve çiftimiz kendince mutlu bir moda girerken kötüler sahneye çıkmaya başlıyor.

Benim açımdan hiç beklemediğim bir anda ortaya çıktılar. Hem de Q'nun iş yerinde şahsi ofisinden kızı kaçırdılar!

Bundan sonrasını anlatmayacağım ama kızımızın başına gelenler, Q'nun çaresizliği, kızı eski haline döndürme çabaları, bu uğurda yaptıkları... akıl almaz ve yürek burkucuydu.

Gözümde bu kitap Tears of Tess'ten daha iyi değildi ama onun gerilim kısmında karşılayamadığını bu kitapta görmüş olduk. Q'yu tabii böyle çaresiz, aklı yerinden çıkacak şekilde görmeyi yadırgasamda güzel bir şekilde sonlandı gözümde.

Artık bir çok seride gördüğümüz üçleme durumu burada da geçerli olacak. Monster in the Dark serisi Twisted Together ile son bulacak. 2014'ün ilk aylarında çıkması bekleniyor ve ben kapağa bayıldım!





Bu yorumu yazdığım sıralarda ilk kitabın yazarımızdan imzalı kopyası elime geçti! Bir kez daha kendisine teşekkür etmek istiyorum. :)




0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...