28 Ocak 2014 Salı

ÜKG Blog Tur | Acıtan Güzellik - Georgia Cates | Karakter Söyleşisi




| Tur Takvimi |

27.01 | Yorumbazz - Yorum + Alıntılar
27.01 | Kitab-ı Sevda - Ön Okuma
28.01 | Romancekolik - Karakter Söyleşi
28.01 | Sevgili Kitap - Yorum + Şarkı Listesi
29.01 | Zimlicious - Yazar Hakkında Bilgi
29.01 | Kitap Esintisi - Yorum
30.01 | Kitap Hayvanı'nın Günlüğü - Yorum


Kitap Adı: Acıtan Güzellik
Yazar Adı: Georgia Cates
Türü: Günümüz Aşk, Erotik
Yayınevi: DEX
Seri Adı: Güzellik
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: 3
Format: Paperback
Sayfa Sayısı: 356
Çıkış Tarihi: Ocak 2014
Çevirmen: Belgin Selen Haktanır


Üç ay sürmesi konusunda anlaşmıslardı... Ama aşkları sınır tanımayacaktı.
Jack McLachlan nam-ı diğer Mağara Adamı, Avusturalya'nın en gözde bekârlarından milyoner bir şarap üreticisiydi. Başarısı, ünü ve zenginliği, romantik ilişkilerini karmaşık ve sorunlu bir hale getiriyordu, bu yüzden basitliği seçiyordu: isimsiz, kısa ilişkiler.Bu onun oyunu ve kurallarıydı. Ta ki Laurelyn Prescott hayatına girene kadar.Ateşli oyunun kuralları değismek zorunda kaldı, çünkü genç kadın öncekilere hiç benzemiyordu. Amerikalı nefes kesici müzisyenle iliskisi basladığı andan itibaren Jack'in ayakları yerden kesildi. Hiçbir sey planladığı gibi gitmemeye basladı ve Jack kuralları birer birer kendi elleriyle yıkmak zorunda kaldı.
Ve Laurelyn, mümkün olmayanı, mümkün kıldı.   

Facebook sayfamızda ve yorumlarda Jack Henry'i az çok tanıdınız birde onu kendi ağzından dinlemeye ne dersiniz? Karşınızda Jack Henry Lachlan'ın okurlarıyla söyleşisi!


* Sevdiğin müzik ve kitap türü nedir? Herbirinden bir tane favorini söylersen sevinirim. Bu arada en büyük fanınım <3

Rock, R&B ve Country müziklerini seviyorum sanırım biraz seçiciyim. Favori şarkım Laurelyn'in bana söylediği ilk şarkı olduğu için her zaman "Crash into Me" olacaktır. Başka bir şarkının onun önüne geçebileceğini sanmıyorum - tabii Laurelyn bizim hakkımızda bir tane yazmazsa. O zaman favorim o olacaktır.

Hayal kırıklığına uğrattıysam özür dilerim ama işimi kapsayan şeyler olmadıkça keyif için okumaktan hoşlanmıyorum. Şarap endüstirisini ait günlükler okuyorum genellikle. Ama Laurelyn yetişkinlere yönelik çağdaş romanlar okumayı seviyor ve bende arada sırada e-kitap okuyucusunu kaçırıp ne tür edepsiz hikayeler okuduğuna bakıyorum.




* Laurelyn'e dair sevdiğim üç şeyi sebepleriyle sırala. Neden acayipliklerinden biri seni bu kadar deli ediyor?

1) Espiri anlayışı. O kız kesinlikle komik. Hadi ama, kim bir adama oral seks yaptıktan sonra tadının tavuk gibi olduğunu söyler? Paha biçilemez anlardan biriydi.

2) En boktan şarkıları bile söyleyebilme yeteneği. Şarkıları kendi versiyonuyla söylemebilmesini çok seviyorum. Buna yetenek derler.

3) Gücü. Hayatında bazı kötü dönemlerden geçmiş ama bunları kendine destek gibi kullanmıyor. Asla mağdur olmadı. Katlandığı şeyler yüzünden güçlendi.

Acayiplikleri... kahretsin, sakızını çiğnerken çıkardığı o ufak patlatma seslerinden nefret ediyorum. Beni deli ediyor ve o da bunun farkında. Bu yüzden bazen bilerek yapıyor.


* Laurelyn'i ilk gördüğünde düşündüğün neydi?

Bununla sevişmek için sabırsızlanıyorum. Üzgünüm ama sen sordun.

* İlk 12'den önce birileri var mıydı? Kaç yaşında bekaretini kaybettin?

Evet, vardı ama bunun cevabını ikinci kitapta okuyacaksınız.

Bekaretimi kaybettiğimde on yedi yaşındaydım.

* Laurelyn'i bulduğunda ona söylemek istediğin ilk cümle neydi?

Seni seviyorum. Bu kadar basit.


Söyleşinin devamı için sizi BURAYA alalım.



| ÇEKİLİŞ | 

a Rafflecopter giveaway







0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...