8 Ocak 2014 Çarşamba

Best of 2013! (Video)



Bir seneyi daha geride bıraktım ve Romancekolik üşengeçliğinden 2013'ün en iyileri yazısını ancak bu zamana hazır edebildi -.- Ama mazeretlerimden biride video yapmak istememdi, o yüzden birazcık uzun sürdü. :D Yeni hobilerimden olan bu işi, bilenleriniz bilir ÜKG'nin videolarını hazırlamak için kullanıyordum ve blog içinde yapmak istedim.

Kitap açısından benim için açıkçası çok çok verimli bir yıl değildi 2013. Kişisel hayatıma büyük katkıları olan bu yılın aynı etkisini kitaplarda da bekledim. Ama okuduğum 157 kitaptan sadece 13 tanesine beş verirken ve toplam 33 tanesini bu yılın en iyisi seçerken buldum kendimi. 2014'ten beklentilerim yüksek o yüzden!

Sırasıyla videodaki kitaplara yaptığım yorumlar;

Aynı Yıldızın Altında - John Green
Beneath the Burn - Pam Godwin
Beni Seç - Kiera Cass
Consequences - Aleatha Romig
Convicted - Aleatha Romig
The Dimity's Closet - Latrivia S. Nelson
Thoughtless, Effortless, Reckless - S.C. Stephens
Fighting Destiny - Amelia Hutchins
Fixed on You - Laurelin Paige
Found in You - Laurelin Paige
Hot Ticket - Olivia Cunning
Kırık Camlar Üzerinde Dans - Ka Hancock
Naughty in Norway - Christine Edwards
Quintessentialy Q - Pepper Winters
Real - Katy Evans
Tangled - Emma Chase
Tatlı Bela - Jamie Mcguire
The Other C-Word - M.K. Schiller
Truth - Aleatha Romig





Peki, sizin bu yıl ki favorileriniz neler? 


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...