3 Şubat 2014 Pazartesi

Transcendence - Shay Savage







Kitap Adı: Transcendence
Yazar Adı: Shay Savage
Türü: Pre-Historical Romance
Yayınevi: Self Publisher
Format: ARC
Sayfa Sayısı: ?
Çıkış Tarihi: Şubat 2014
Değerlendirme: 5 / 5






I always say "There's nothing I don't read in romance." but writers always makes me swallow my word!! In my reviews I'm telling you all countless time for my liking alpha but romantic male characters. Especially I love cave-man like heroes. When I first encountered with this story, I hold on for my dear life and thanks to our author I received an ARC exchange of a honest review and finally I read it! I delay my review a while for the cover reveal but finally it's revealed. I like the cover actually, waiting for a little bit badder because of that I've not high hopes for it.

Firstly I want to start my review for objection to the book. If you are looking for hero to be Alpha as in highly jealous, tyrant like, you won't be find it in this book. Because of that I'm disappointed in the beginning.

My other objection is the POV. Our hero can't talk, don't understand words, can't learn, even can't pronounce correctly! Because of that we can't understand heroin clearly.

Of course these thing not a hindrace fo me to love this book. I love it! There is not an action in this book but day to day life is so much captivating, you're not looking for much adventure.

On the other hand we have a hero called Ehd, whom tested with loneless, sweet, considerate, like all man he like to get lay but patient. I want to cuddle him so many times. Did I say he is soooo sweet?

There is a few cute moment when he say heroines name Beh - her name is Elizabeth, kiss Kizzh, love is Luvvf. I may have writing incorrectly sorry. I have a lot cry or laugh moments in the book. It's such a unique book for me. In my heart there always be a part for this book. I highly recommend it!

Note: I heard this a fan fiction for Twilight. Can you believe it?!



Okumadığım şey kalmadı dediğim çok olmuştur ama hepte karşıma bir yenisi çıkıp bana lafımı yutturuyor ya hu! Defalarca yorumlarda dile getirdiğim üzere despot, kıskanç, romantik öküzlere feci bir zaafım bulunmakta. Mağara adamı tiplileri seviyorum özetle. Karşıma bir mağara adamı hikayesi çıktığında define bulmuş gibi üstüne atladım ve yazarımız sağolsun bana ARC'sini gönderdi de bu harika hikayeyle tanıştım! Yorumumu bir süredir kapağın açıklanmasını beklediğimden beklettim ama sonunda kapağa kavuştuk. Ben beğendim açıkçası. Daha kötü bir şey bekliyordum ne yalan söyleyeyim. :D

Methiyeler dizeceğim bu yoruma bir kaç maruzatımla giriş yapmak istiyorum. Alfa tipli bir erkek karakter bekliyorsanız bu hikayeyi bu beklentiyle lütfen okumayınız. Hayal kırıklığına uğramanız içten değil... Zira ben kısa bir süre bu hayal kırıklığını yaşadım.

Diğer bir sıkıntım ise yazarımızın hikayeyi sadece erkek karakter gözünden anlatması. Dil bilmeyen, anlamayan, öğrenemeyen, telaffuz sorunu olan bir erkek karakterin gözünden... Olay böyle olunca kızımız isterse uzayda gelsin - ki kendisi gelecekten gelmiştir! - bu oğlana dili öğretemeyecekti.

Hah, tabii bu bile sevmeme engel olamadı. Bayıldım! Hikayede aksiyon namına pek bir şey yoktu ama yaşadıkları hayat şartları, çanak, çömlek gibi şeyleri yapmayı daha yeni keşfetmeleri vs sizi okumaya sürükleyecek bazı etkenlerden biri.

Öte yandan da yıllarca yanlızlıkla imtihan olmuş, oldukça romantik, düşünceli, her erkek gibi uçkuruna düşkün ama sabırlı bir Ehd'imiz var ki bağrına basma da ne yap bilemiyorum!

Kızımızın ismine Beh - Elizabeth - öpücüğe kizzh, aşkıma luvvf diye bahsetmesi hele! Kitapta çok duygulu anlar yaşadığım, hatta hüngür hüngür bile ağladığım, kahkahalar attığım anlar da oldu. Cidden eşsiz bir hikayeydi. Yaşadığı mağaralar, kıyafetleri, yemek için avlanmaları, kış hazırlıklarıyla apayrı bir dünya ve kurgu. Kesinlikle tavsiyemdir.

Ufak not: Duydum ki bu kitap Twilight Fan hikayesiymiş. İnanabiliyor musunuz?

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...