2 Mart 2014 Pazar

Hero - Leighton Del Mia







Kitap Adı: Hero
Yazar Adı: Leighton Del Mia
Türü: Günümüz Aşk, Erotik, Dark
Yayınevi: Self-Publisher
Seri Adı: Hero
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: 2
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 368
Çıkış Tarihi: Şubat 2014
Değerlendirme: 4 / 5


Tuhaf ama sevdim dediğim kitaplara bir yenisi daha eklendi. Hero, böyle karanlık, kaçırılmalı kitaplar aradığım bir dönemimde çıktı karşıma. Tam olarak istediği bulamasamda hoşuma giden bir kitap oldu. 

Öncelikle beni şaşırtan şey ise karakterimiz Calvin'in Arrow'daki Oliver'ın Kaptan Amerika mutasyonuna uğramış hali olması. Şaka filan da değil! Adam ailesinin geliştirdiği bir enjeksiyon sayesinde süperkahraman olup kötülere savaş açmış durumda...


Tabii, bu enjeksiyon ne kadar duyularını geliştirse, çok hızlı iyileşecek bir hale getirse de onu öfke gibi duygularını da yüksek oranda etkiliyor. Sözün özü adam iç güdüleriyle aynı bir yırtıcı hayvan gibi. 

Kızımızı ise Consequences serisindeki Claire'e o kadar benzettim. Aynı sakillik, saflık, salaklık, dengesizlik söz konusu. Sonunda yaptığın kazıyı unutmayacağım Cataline... Hala son hamlen yüzünden sinirle ara ara sana sövmekteyim. Neden yani neden? SPOİLER!! - Neden oğlanı terk edip 3 yıl araya mesafe koyup, başka adamlara yar oldun sanki? -

Konumuzu ise en azından kızımızın kaçırılma ve alıkonulma dönemlerini ise Tears of Tess kitabına benzettim. Alıkonulması bir kölelik değil de dışarı çıkması yasak olan tatil gibiydi. Buna rağmen bazen cidden şımarıklık yaptığını düşünüyorum. O şımarıklıklarını, yaşadığı alıkonulmanın hiçbirşey olduğunu daha sonra ona gösterdiler de anladı biraz anyayı, konyayı... 

Calvin'in şahsi yapısını ise yine Tears of Tess kitabından Q'ya çok benzettim. Aynı kontrole aç hayvani istekler, kadınlara yaklaşım, içindeki canavarla savaşma vs. Büyük bir Q hayranı olarak tabii bu benim çok hoşuma gitti. 

Kitapta ateşli sahneler güzelce harmanlanmış ve konusuz gibi algınacak bir durum söz konusu değildi, en azından benim açımdan. Oğlumuzun süperkahraman olmasına biraz zor alıştığımıda söylemem gerekli. Ama böyle uçuk bir kurgu olduğu halde yapmacık da gelmedi. Puanımı kırmamın sebebi de yukarıda belirttiğim spoilerdır. Yorumu yazarken hep bir kitaplara benzettim, bunu kendim bile yadırgadım ama okurken bana bunları düşündürttü. Tuhaf bir karışımdı velhasılıkelam. :) 


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...