17 Şubat 2014 Pazartesi

ÜKG Blog Tur: Sana Kapıldım - Laurelin Paige



Tur Takvimi


17.02 | Romancekolik - Yorum
17.02 | Kitab-ı Sevda - Yorum

18.02 | Sevgili Kitap - Ön Okuma
18.02 | Yorumbaz - Yorum
18.02 | Kitap Esintisi - Alıntılar
19.02 | Kitap Hayvanı'nın Günlüğü - Playlist
19.02 | Zimlicious - Yazarla Röportaj





Kitap Adı: Sana Kapıldım
Yazar Adı: Laurelin Paige
Türü: Günümüz Aşk, Erotik
Yayınevi: Elf Yayınları
Seri Adı: Fixed
Seri Sırası: 1
Toplam Kitap Sayısı: 3
Format: ARC/Paperback
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 350
Çıkış Tarihi: Şubat 2014
Değerlendirme: 4 / 5
Çevirmen: Melek Golden



Yazıma kitaba Elli Ton veya Crossfire serisine benzeyenlere diyeceklerimle başlamak istiyorum. Öncelikle kitabın "klişe" bir başlangıç yapması, içerisinde sahiplenici seksi bir CEO olması, saçma sapan işler çeviren eski sevgililer dışında bence bir benzerliği yok. Şu an seriyi komple bitirmiş ve söz konusu olan emsallerinin tamamını okumuş olarak bunu söyleyebilirim.

Beni bu seriye çeken her zaman Alayna oldu açıkçası. Kızın saplantısının arkasında bir samimiyet mi buldum acaba bilemedim. Ama gerçekçi bir paronayası vardı. Yazarın bu konuda işini iyi yaptığını söyleyebilirim.

Hudson artık kalıplaşmış mı kemikleşmiş desek bilemedim ama tipik bir erkek kahraman. Kendinde tipik olmayan bir zamanlar sadist SOB'un teki olduğu. Zevk için kızların rüyalarını karartan, kendine bağlayıp, ortalığı karıştırıp, terk eden cinsinden hemde... Bana göre epey hastalıklı.

Kızımızda erkeklere bağlanma geçmişi sabıka kayıtlarına taşmış bir zat olunca gelsinde böyle bir rezile nasıl kapılsın ama değil mi? Kapılıyorda....

Herşey bir oyun üstüne üstelik. Neyin ne olduğunu anlayamadığınız gibi yazarın seri başındaki bir gizemi sonunda çözümlüyor ve sizi şaşırırken bırakıyor. Herşeye rağmen buraya ek not olarak seri sonunu bu seriye yakıştıramadığımı da belirtmek istiyorum.

Yazarın ilk serisi olmasına rağmen Erotik'e yatkın süper bir yazım şekli var bence. Bunca Erotik kitap okuduktan sonra iyisini kötüsünden ayırabiliyor insan ister istemez. Bence olayı ucuzlaştırmayan, çok fazlada "tavşansı" diyemeyeceğimiz bir seks hayatları var kitapta. Duygusal açıdan ilk kitapta aşırı bir şey bulamıyoruz. Kızımızın direkt kafa dalışı yapıp aşık olması ve arada yaşıdığı ufak utanç verici anlar ise beni sanırım en çok etkileyen anlardan oldu.

Seri ilerledikçe karakterleri daha iyi anlayacağınızı düşünüyorum ve umarım bu seriyi en az benim kadar seversiniz!

Ayrıca sizi kitabın övgüler kısmında şöyle bir sürpriz bekliyor olabilir!



Not: Kitabı çevirim dolayısıyla tekrar okuyamadığımdan çevirisi konusunda bir bilgi sahibi değilim.

ÇEKİLİŞ


a Rafflecopter giveaway


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...