9 Şubat 2012 Perşembe

Romancekolik Kimdir?



Merhabalar,

Blog tutmaya başlarken işe kendimi tanıtarak başlamadığımı farkettim. Bunu hemen telafi edeyim. Bendeniz Hanife, 20 yaşında, kafayı takıp çevirmenliğe başlayabilmiş, kitap delisi olmasının yanında bu uğurda yapmadığı şebeklik kalmayan, aşk romanlarına sevdalı, Facebook'ta türlü sayfaya yönetici, PC ve elektronik manyağı, denemediği sosyalmedya mecrası kalmayan bir insanım.Yaklaşık 5 yıldır kitap hastalığım var. Başlama sebebi ise Alacakaranlık oldu. Kişisel Gelişim dışında her kitabı öyle ya da böyle okurum. Hiç bilinmeyen yazarları, kitapları okurlarla tanıştırmayı çok seviyorum. 


Kitap hastalığım dışında Tekno müziklere karşı müthiş bir zaafım var ve dizi/film izlemeyi çok seviyorum. Alem bir insan olduğum söylenir. Hayatı çoğu zaman ciddiye almamaya çabalayan biriyimdir. Kafaya taktığım bir şeyin cılkını çıkardığımı, hiçbir şeyin ortasını bulamadığım da söylerler. Bu sebeple şu an ki takıntım bu yaşıma kadar korkum olduğumu sandığım "yüzme". Fotoğraf çekmeyi - kesinlikle kendimi değil! - çok severim. En büyük hayalim yurtdışı seyahati yapmak. Neresi olursa olsun! Bosna Hersek, Mısır, Venedik olsa hani fena olmazdı. Vazgeçilmezlerim tabletim, kitaplarım, Goodreads ve Facebook.Blogumu eklemeye gerek yok sanırım?! :) 

Blogum tamamen kişisel bir hobi üzerine açılmıştır. Bu sebepledir ki tüm yorumlar şahsıma aittir. Romance türü ağırlıklı olmak üzere her türde kitabın yorumunu bulabilirsiniz. Amacım insanları kitaplar hakkında bilgilendirmek ve bir çoğu eskiden yazdığım yorumlar. Bazen yorumlarda türkçe hatalarıyla karşılaşabilmenız mümkündür. Şimdiden bunun için özür diliyorum. Eğer bir yerde yayınlamak, alıntılamak istiyorsanız lütfen kaynağınıda belirtmeden geçmeyelim. :)

Bütün banner tasarımlarım Esra Zengin imzalıdır. Kendisine emekleri için buradan da kucak dolusu teşekkürler diliyorum.


Yorumlarınızı lütfen esirgemeyin! :)


Edit: 12.09.2014

Bu yazıyı yazmamın üzerinden iki yıldan fazla geçtiğine göre son güncellemeleri yapalım. O zamandan bu zamana tam iki yaş yaşlanmışım, hala en sevdiğim meslek olan çevirmenliği icraa etmekteyim, kitap deliliğimde bir değişim olmamış, artık Facebook'u o kadar da aktif kullanmıyorum ve PC ve Elektronik manyaklığım sanırım baki kalacak,

Hala Tekno müzikleri çok seviyorum ama sanırım biraz daha fazla sözlü olanlarına doğru eğilim gösteriyorum. Dizi & Film ise bu sene diğerlerine nazaran daha çok ağırlık verdim, bir çok diziyi takip listeme aldım. En son takıntım olan Yüzme'yi geçici olarak bırakmak durumunda kaldım. Yeni takıntılarımdan biri ise ÜKG (aka Ütopik Kızların Günlüğü) için video yapmak! Fotoğraf çekmeyi hala çok seviyorum ama sanırım bu da 'heveslerimden' biriydi ki gittikçe isteğim azalıyor. Ve en büyük hayallerimden biri olan yurtdışına seyahat etmeyi ise 2015'te Amsterdam ile gerçekleştiriyorum! Son olarak vazgeçilmezlerimde bir tek değişiklik var o da  Tabletimin yerini Kindle'ımın alması oldu.





Yorum, öneri veya her türlü isteklerinizde bana aşağıdaki adreslerden ulaşabilirsiniz...

If you want me to review a book, recommend to you or any of your request please contact me one of this address.


MSN or Mail address;
shadownice@windowslive.com
hanife.f.albayrak@gmail.com
hanifealbayrak@outlook.com 

Veyahut hızlıca buradan da ulaşabilirsiniz.


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...