11 Nisan 2013 Perşembe

Exposed - Kyra Davis



Kitap Adı: Exposed
Yazar Adı: Kyra Davis
Türü: Erotik, Günümüz Aşk
Yayınevi: Pocket Star
Seri Adı: Just One Night
Seri Sıralaması: 2
Toplam Kitap Sayısı: 3
Format: ARC - E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa: 128
Çıkış Tarihi. 2013





I thank Edelweiss and Pocket Star for giving me an ARC.

English;

I really hate cliffhanger. Because of that first books end makes me crazy but I couldn't resist the temptation, the unknowing and started Exposed. Did I regret it? No. I like it more then The Stranger. But - this is a big but - every character - I mean every one! - vexed me till the end. Dave act stupid, in every step threatens Kassie to do what he wants. And Kassie doing without so much as say really upset me.

My feminist instinct show his head and I find myself criticize everyone. Why Kassie doing what she doing? Why Dave is a jerk? Why Robert not act faster and stop this mess? Why Kassie is aggressive when comes to Robert finding solution for her? Why is Robert keep pushing Kassie's button in the wrong way? This list goes on.

On the other hand this mess - it is to me - is page turner for me. I feel every feeling writer pushing my way. Exposed kind of hot but I think Kassie and Robert's relationships need new things. In my mind they like old couple, have an established relationship back on track. I'm hoping book three better then Exposed and I kind of hopeful about it. Series keeps getting better.

Turkish;

İnişli çıkışlı sonlardan nefret ediyorum. Bu yüzden ilk kitabın sonu delirtmişti. Ama ne oldu? Dayanamadım ve ikinci kitabı okumaya başladım. Pişmanda değilim. İlkinden daha fazla sevdim açıkçası. Ama kitapta ki her karakterin beni delirtmekte üstüne yok vallahi. Dave saçma salak bir şekilde davrandı, her harekette kızı istediklerini yapması için tehdit etti. Kassie'nin de bunlara ses çıkarmaması moralimi cidden bozdu.

Feminist güdülerim baş gösterdi ve kendimi sürekli bir şeyleri eleştirirken buldum. Neden Dave aşağılık herifin teki? Neden Robert daha erken davranıp bu rezaleti durdurmadı? Neden Kassie Robert'ın onun için çözüm bulmasına bu kadar karşı? Neden Robert Kassie'nin sınırlarını bu kadar yanlış şekilde zorluyor? Liste uzaaar gider.

Diğer yandan ise bu rezalet sayfaları sürekli çevirmemi sağladı. Yazarın önüme serdiği her duyguyu hissettim. Exposed bana göre ateşli denebilecek bir kitaptı ama çiftimizin ilişkilerinde yeni bir şeye ihtiyaç duyduklarını düşünüyorum. Bana göre ilişkileri rayına oturmuş, eski bir çift gibiydiler. Üçüncü kitabından daha iyi olmasını umuyorum, bu konuda da umutluyum açıkçası. Seri gittikçe güzelleşiyor.


Değerlendirme;

2 yorum:

  1. Seni niye mimledim biliyor musun? Her dakika bir bahaneyle banner'a bakmak için :D

    http://otakuandbookworm.blogspot.com/2013/04/liebster-blog-award-2.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...