8 Haziran 2014 Pazar

Archer's Voice - Mia Sheridan



Kitap Adı: Archer's Voice
Yazar Adı: Mia Sheridan
Yayınevi: Self-Publisher
Türü: Erotik, Günümüz Aşk
Seri Adı: Sign of Love
Seri Sıralaması: 4
Toplam Kitap Sayısı: 4
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 356
Çıkış Tarihi: Ocak 2014
Değerlendirme: 4.5/5


Şu an bu yorumu nette izlediğim bir videonun ve kitabın verdiği duygu yoğunlukla yazıyorum. Merak edenleri BURAYA alalım.

Mia Sheridan'ı Sign of Love serisinin ilk kitabı olan Leo ile tanımıştım ve o zamandan beri kitaplarını takip etmeye gayret ediyorum. Ama bu kitabı uzun süredir okuyamama sebebim sanırım bundan önceki çıkan Stinger kitabıdır. O kitabı sevemedim pek. Yazarın çiftlere hasret çektirme merakı var maalesef. Ve o kitapta da beş yıl mı bir ayrılık okuyunca bana soldan soldan gelmeye başlamışlardı.

Durum böyle olunca bir yerde Archer karakterini çok sevdiğim bir karakterle eşleştirilmiş görünce dayanamadım ve okudum. Kesinlikle pişman değilim. Ama bahsi geçen diğer karakterle de alakası olmadığını eklemek istiyorum.

Archer bir aile skandalı sonucu kaza geçirmiş ve sesinden olmuş, yıllarca izole yaşamış, bağrınıza basılası, yürek eriten bir varlık. Aslında güçlü olmayan karakterleri pek sevmem ama Archer başta bıraktığı intibanın üzerini kalın bir şekilde çizerek farklı bir adam oldu çıktı!

Kızımıza gelirsek o da yaralı geçmişi olan, dilsiz babasının ölmüne şahit olup geçmişten kaçmak için kasabaya gelen biri. Yıllarca Archer'la kimse iletişime geçmeyip kızımız geçince tabii herkes bir şokta! İşaret diliyle tabii :)

Aslında bana ufak kasabaları anlatan filmleri andırdı. Mutlaka bir entrika, dışarıdan gelip kasabayı ayağa kaldıran bir kız, kasabanın şirret cadısı, masum erkek, yarı masum polisten oluşan bir kadro. Yarı masum derken o rezil Travis'in az kalsın oğlanın bekaretini kızlar deneyimsizlerden hoşlanmaz diye kafasını işleyerek bir striptizciye kaptıracağını unutmuş değilim! Bende bu tür olaylar kaza öncesi gözünü kapatma refleksi uyandırıyor. Bir süre bakamıyor, okuyamıyorum.

Sözün özü duygusal, yeri geldiğince ateşli, hüzünlü ama ara ara aksiyonlu bir hikaye arayanlar için idealdir, öneririm. :) Bende yeri ayrı olacak gibi. Son bölüm çooook şirindi :)

Bazen karşılıklı anlayışla yüklü sessizlik anlamsız bir avuç kelimeden daha anlamlıdır.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...