4 Mart 2013 Pazartesi

Dimitry's Closet - Latrivia S. Nelson



Kitap Adı: Dimitry's Closet
Yazar Adı: Latrivia S. Nelson
Türü: Interracial Romance, Mafia Romance, Günümüz Aşk, Erotik
Yayınevi: Self-Publisher
Seri Adı: The Medlov Crime Family
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: 4
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 364
Çıkış Tarihi: 2010



Gerçekten bir insan kitabın etkisini üzerinden iki ayda üstünden atabilir mi? Bu kitap - daha doğrusu seri! - ile ben bunu yaşadım. Ancak kafamı toparlayıp yorumunu yapabiliyorum. Sağ gösterip, sol vurdurtan bir yazar Latrivia. Kitabın başları normal işlense de yazar sonlara doğru öyle bir manevra yapıp uçuruma sürükledi ki çiftimizi yok artık! dedirtti.



Kitabı bana bir arkadaşım önermişti Peş peşe iki kitabını merakla okudum ama sonunda düştüğüm boşluğa değer miydi? Açıkçası pişman değilim. Gerçekçi yazılmış olması beni en çeken yönlerinden biriydi. Uzun süredir lay lay lom geçen hikayelerden sonra daha başında bir fark hissettim. Aynı zamanda seri sayesinde yeni bir türle "Mafia Romance" ile de tanışmış oldum. Adı üstünde Mafyavari adamların ilişkilerini okuduğumuz bu tür ilk deneyimce biraz "Dark". Yani yer yer depresif olabilen, duyguları yoğun bir şekilde okuyucuya aktaran, karakterlerimizin başına cidden üzücü olayların geldiğini tanımlıyor bu kelime.

 Rusların Tanrısı olsaydı bu adama benzerdi diyebileceğim bir abidelikte Dimitry'miz var ki evlere zarar. Şööyle 2 metre boy, sarışın bir eleman olan Dimitry, melez, beş parasız okuldan yeni mezun olmuş, iş arayışında olan güzeller güzeli Royal'e kapılır. Ama ne kapılma! Çalışanı ayağına kıza herşeyi sağlıyor. Dükkanın üstündeki lüks daireden tut kıyafetlerine kadar. Kızımıza niyetini dükkan açılışına kadar açıklamıyor.

Gel gelelim herşey toz pembe değil. Dimitry bir mafya babası. Gözünü kırpmadan Royal'in yakınına izinsiz yaklaşan kardeşinin korumalarını anlından karışlayan, ihanet ettiğini öğrendiği adamını infaz ettiren tarzdan. Peşinde FBI var. Öte yandan erkek kardeşi onu yok etmek için elinden geleni yapmakta. Birde Royal'in hayallerini gerçekleştirememe gibi bir durum var. Kızımız evlenmek, çocuk yapmak istiyor ama mafya babası olduğu için Dimitry'e bunlar yasak. Ama kızımıza deli gibi aşık Dimitry bir yolunu bulmuştur.

Geldim 39 yaşına, 21 yaşında da oğlum var - gayrimeşru ve çoook yıllar sonra tanışıyorlar - emeklilik vaktim geldi, çattı diyerek herşeyi oğluna devreder. Kızımıza da Moskova'da karlar altında bir de güzel evlilik teklif eder mi? Bizim içimizin yağları eriye dursun boyu,posu,soyu,suyu tükenesice kardeşi sonunu getirmeye pekte yaklaşır. Dimitry her zaman ki gibi herşeyin haberini alır ve hazırlanır ama bombalar patlatıla, FBIlar etrafa savrula durulsun tek hesap katmadığı açık ise Royaldir.

!Ağır Spoiler İçerir!

"Royal'e baştan beri göz koyan Ivan - Dimitry'nin kardeşi - kıza tecavüz ediyor. Ben son dakikaya kadar inkarlarda olsam da ikinci kitaba bakınca malesef acı gerçekle karşı karşıya kaldım."

Kitap delice ikincisini arayacağınız bir yerde bitiyor aynı zamanda. Ama ben kendimde ikinin peşine üçüncüyü okuyacak gücü bulamadım. Cesaret ister.


Dimitry'nin dövmelerinden bahsetmiş miydim? Onları unutmak olmaz!


Değerlendirme;


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...