13 Temmuz 2014 Pazar

ÜKG Blog Tur: Her Şey Bitti Derken - Katja Millay


Yeni bir turdan herkese merhaba! 

Bu sefer size kalbinizi ısıtacak, bir çok yerde ödül almış, okurların gönlünü çalmış olan Her Şey Bitti Derken ile karşınızdayız! 

Tur Takvimi
Romancekolik | Tanıtım Videosu, Yorum




Kitap Adı: Her Şey Bitti Derken
Yazar Adı: Katja Millay
Yayınevi: Neo Kitap
Türü: Günümüz Aşk, Genç Yeitşkin
Format: Paperback
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 496
Çıkış Tarihi: Temmuz 2014
Değerlendirme: 4,5/5




Uzun süredir yorum yazmadım ama bu kitap hakkında bir kaç şeyi dillendirme ihtiyacı duyuyorum. Öncelikle The Sea of Tranquility benim uzun zamandır görüp de çok dillendirildiği için elimin hiç gitmediği kitaplardan biridir. Aynı vaka mesela Tatlı Bela'da da olmuştu. Geç olsun güç olmasın diyebiliyorum ancak.

Kitap sade bir durgunlukta devam ederken kalbinizi öyle bir çalmayı beceriyor ki şaşırırsınız. Bir iki sahne dışında aksiyon yok ama çok gerçekçi bir hikaye var. Yazarın ağzı kesinlikle çok iyi iş yapıyor. Bazen acaba fazla mı abartıyor diyip düşünceleri atlamayı düşünsem de yine okurken buldum kendimi.

Açıkçası Nastya'dan çok ilgimi Josh çekti. Ama sonradan kalbimi öyle kırdı ki, sanırım beklemediğim bir insan olduğu için bu durumdan çok etkilendim. Kızımızın kendini uzaklaştırma sebebine de pek anlam veremesem de bu kadar kısa sürede Josh'un böyle bir olaya sebebiyet vermesine kırıldım ne yalan söyleyeyim. Kendime de bu yüzden şaşırıyorum aslında. Neler neler okumuş insanım ama gelin görün ki bu çocuğun şu yaptığı koydu bana. :)

Bir puan bu yüzden kıracakken kitabın sahnesi sanki gönül alırcasına tatlıydı ki yarım puanı geri verdim. :) Her şeye rağmen son zamanlarda okuduğum en güzel çevirisi, kaliteli baskısıyla benim gönlümü çalan bir kitap oldu. Spoilersız anlatacağım diye kıvrandığım bu kitabı mutlaka okuyun!



TANITIM VİDEOSU

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...