4 Eylül 2014 Perşembe

Ugly Love - Colleen Hoover






Kitap Adı: Ugly Love
Yazar Adı: Colleen Hoover
Türü: Günümüz Aşk, Yeni Yetişkin
Yayınevi: Atria Books
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 320
Çıkış Tarihi: Ağustos 2014
Değerlendirme: 4 / 5





Yazarı çok uzun zamandır duyuyordum ve bu bende bazen popüler kitaplarda başıma geldiği gibi bir iticilik yaratıyordu. Umutsuz'u hem bu sebepten hemde çok hüzünlü olduğunu duyunca okuma isteğimi kaybetmiştim. Ugly Love'ın sanırım hem farklı konusu hem tek kitap olması beni kendine çekti. Ön yargılarımı yıkmam gerektiğimi düşünerek okumaya başladım. Büşra'nın (Yorumbaz) bu konudaki teşviklerinin hakkını kesinlikle yiyemem.

Şu aralar okuduğum günümüz romanlarından biraz farklı olarak hafif duygulu bir kitap okumak bana iyi geldi sanırım. Yazarın kurduğu geçmişi çok çarpıcı ama bir o kadar sinir bozucu buldum. Kitaba beş yerine dört vermemdeki en büyük sebepte budur.

Yazar bütün kitap boyunca bize bir geçmiş bir şimdiki zamanda okutan bir anlatım seçmiş. Şahsen fazla flash-backten nefret ederim. Hele ki baş karakterin eski kırıklarını anlatan tipte flashlardan. Bana ne, beni gelecek ilgilendiriyor derim doğal olarak. Yazar o kadar sık aralıkla geçmişe gitti ve Miles geçmişindeki kıza o kadar aşık ki ben asıl çiftimize bir türlü yoğunlaşamadım. Sanki sürekli araya giren bir kara kedi gibiydi o geçmiş. İlişkilerini yaşarken evet büyük bir duvar vardı aralarında. Miles altı yıldan sonra sadece seks odaklı da olsa bir ilişki yaşamayı göze almıştı ama Tate'e ne kadar istese de kendini kaptıramıyordu.Belki Miles'ın çaresizliğini o flashlar olmadan anlayamazdım, bu yüzden tamamen karşı değilim ama bence çiftimizin potansiyelinde büyük bir derece oynama yaptı.

Öte yandan oğlanın pilot olması filan baya etkileyiciydi yalan yok. :D Ta ki yazar gelmiş geçmiş en genç kaptan yapana kadar. Abartmasa olmuyordu sanki...

İlişkilerinin/tanışıklıklarının uzun zamana yayılması aslında benim gözümde o duygusal bağın inanılırlığını artırmış oldu. Şıp diye sevmediler ama böyle insanın yüreğine dokunan bir hikaye çıktı ortaya.

Yazarın kısmen o şiirsel anlatımlarını yadırgadım. Yazmadaki fikir çok güzel ama iş pratikliğe ve uygulamaya gelince gözü yoruyor. Özellikle yazılanlarda bir kafiye yoksa. Her şeye rağmen okuduğuma kesinlikle pişman değilim. Colleen Hoover ile de böylelikle tanışmış oldum. :)


"Aşk her zaman güzel değildir. Bazen hep değişeceğini umarak zamanını harcarsın. Daha iyi bir şeye dönüşeceğini umarak. Sonra farkına varmadan kendini başladığın yerde ve kalbini kaşla göz arasında kaybetmişken bulursun."



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...