15 Mart 2012 Perşembe

About a Dragon - G.A Aiken



Kitap ismi: About a Dragon
Yazar Adı: G.A Aiken
Yayınevi: Samhein
Türü: Fantastik, Erotik
Seri Adı: Dragon Kin
Seri Sıralaması: 2
Toplam Kitap Sayısı: 6
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa: 353

Çıkış Tarihi: 2006








Şimdi böyle reyting verince insan ister istemez soruyor kendine kendine "Neden?" diye. 

1. Kitabı neredeyse üç güne bölerek okumak durumunda kaldım. Ne zaman ki bir kitabı iki günden aşırı okudum o kitap gözümden düşüveriyor.

2. Briec karakterini Fearghus kadar sevemem. Ne bileyim, abisinin gölgesinde kalmış bir karakter. Tamam, allah için o kendini beğenmiş, duygu nedir bilmez halleri beni güldürdü ama yeterince güçlü bir karakter değildi. Abisini görmeden okusaydım tamam veya babasını. Ama malesef onlardan sonra şansını kaybetti. Bak mesela Gwenvael'in kitabını merakla bekliyorum zira bolca güleceğim kesin. Yani adamın bir tarzı var hiç değilse. :D 

3. Talaith yani asıl kızımızın dur durak bilmeyen konuşması. Cidden kitabın ilk çeyrek kısmında beni deli etmişti. Başlangıçta süperdi sonra sıkmaya başladı derken çok şükürkü toparladı ortalardan sonra. :)

Kitaba dair diyebileceğim tek şey beni cidden güldürdüğü. Yazarın bu tarzını çok seviyorum. O parodileri, sahneleri gözünde canlanmak hiç zor olmuyor! Bu kitapta gelen giden Gwenvael'e çattı ama hepsinide hak etti kerata. Bunun dışında hikaye değişik bir hal almaya başladı. İşe tanrılar girdi. Tabi burdakiler bildiğim kadarıyla tamamen yazarın kurgusu. Kızımız ise bir çeşit cadı. Şöyle nerden baksan sekiz yüzyıl yaşayan cinsinden. E oğlanımız için biçilmiş kaftan. 

Karşılaşmalarıda pek komik doğrusu. Breic abisi tarafından bir görev için köye gönderilmiş ama bizim kıza gözü takılıp kalmış. Tabii, her zamanki kendini beğenmiş tavırlarıyla kıza "Gel benimle, seni almayı arzu ediyorum." diye aniden söyleyince doğal olarak ciddiye alınmadı. Ama kızın "Ben evliyim!" demesi bile oğlanı geri durdurmuyor. Kızımız köyde hiç sevilmiyor. Cadı olarak bellenmiş, on altı yıldır kadının anasını ağlatıyor köy halkı deyim yerindeyse. Tam da o gece kocası bile cadıyı yakın çığlıkları eşliğinde kızı yakmaya karar verdiler mi? Oğlanımız hemen ejderha kimliğine dönüşerek kızı kurtarıyor ve uzun, bol kavgalı, komik yolculukları böylelikle başlıyor. :) 

Ayrıca eklemem lazım burası spoilera girebilir. Yazarın Annwlyn'i hamile yapması şok etkisi yarattı bende. O kadın ve çocuk doğurmak? Hep beraber üçüncü kitapta göreceğiz bakalım. :)

Değerlendirme;

  3.75/5


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...