20 Ocak 2013 Pazar

V. ÜKG Blog Turu | Kelebek - Kathryn Harvey



Beşincisini düzenlediğimiz ÜKG blog turumuza hoş geldiniz!

Her seferinde farklı bir tür ile karşınıza geçmeye çalıştığımız blog turumuza bu sefer Erotik Kurgu türünde Kelebek konuk oldu. Benim kitap hakkında yorum yazacağım ve çekiliş yapacağım turumuzun hemen takvimimize geçelim;


Kitab-ı Sevda: Kitap Tanıtımı
 Zimlicious: Yazarla Röportaj
 Kağıt Kız: Çekiliş
 Sevgili Kitap: Kitap Yorumu
 Kitap Esintisi: Kitap Yorumu




Beverly Hills’te, seçkin bir erkek giyim mağazasının üst katında bulunan Kelebek adında özel bir kulüp. Orada tüm bilgiler gizli. Yalnızca en cesur olanlar üye olabilir ve herkes tek bir kişi önerebilir. Maskeli bir hırsız, soylu bir beyefendi, bir müttefik askeri ya da kovboy. Sizi gizli cinsel fantezilerin dünyasına çekmek için oradalar… Düşlediklerinizden de ötesi için… Hırslı bir avukat, Jessica. Cömert bir işletmeci, Trudie. Ve başarılı bir doktor, Linda. Onlar maske altına gizledikleri arzularını bir bir yaşamak için sabırsızlanıyorlar. Gerçek hayatlarında hiç olmayacağı kadar. Ama onlardan daha gizemli biri varsa o da Kelebek’i yaratan kadındı. Kimliğini saklamak için adını, aksanını hatta yüzünü bile değiştirmişti. Ve artık tek arzusu, çocukluğundan beri peşinde olduğu şeyi – onu zirveye taşıyacak veya çevresindekilerle birlikte onu yok edecek olan gizli bir saplantıyı – hayata geçirmekti. Şehvetin, umutların ve hayallerin gerçeğe dönüştüğü, fantezilerin vahşi birer nehir olup aktığı bir yer… Güç ve arzuya susamışlığın hikayesi.

Kitap Adı: Kelebek
Yazar Adı: Kathryn Harvey
Türü: Erotik Kurgu, Dram
Yayınevi: Koridor Yayınları
Seri Adı: Kelebek
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: 3
Format: Paperback
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 582
Çıkış Tarihi: 2012
Çevirmen: Rabia Taş

Kitap Özeti;


 &&& 


Romance'ten biraz sıkılıp farklı şeylere yönelmek istediğim bir dönemde Kelebek'i okuduğuma seviniyorum.Benim için oldukça değişik bir kurguydu. Sanırım ben böyle kitapları seviyorum. Daha önce de aynı bu şekilde çoklu anlatımı olan, geçmiş ile geleceğin anlatıldığı kitaplar okumuştum. Sanırım en güzel örnek Dantel - Shirley Conrad olacaktır. Beni sürekli okumaya yönelten hep bir entrika bulunuyor hikayelerinde. Kathryn'in yazış stilinde de bunu deneyimledim. Elinde ki kurguyu kitaba güzel yerleştirmiş. Oldukça şaşırttı da. Beklediğim, ummadığım bir çok olayı boş yakalandığım anlarda karşıma çıkardı.

Yalnız kitap insanı feministliğe yönlendiren bir tarzı var. Kadınların sadece amacının hala cinsel öğe ya da doğuracak bir kısrak gibi görüldüğü dönemlerde yaşayan baş karakterimiz Rachel'ın başına gelenler insanı içini cızlatacak derecede. Hele ki o koruduğu saf hayaller, yıllarca fahişelik yapmaya zorlandığı halde dünyaya toz pembe gibi bakışı bir yandan ona kızmamıza, bir yandan da kendini yaşadığı dünyadan korumaya çalıştığı için ona kızabilir miyiz? diye kendime soru yöneltmemize sebep veriyor. Sonradan başına gelenler ise olgunlayışı ise malesef çok acı oluyor. Bende bağrıma basıp, dünyadan koruma isteği uyandırttı.

Hikayemizin diğer kahramanlarımıza gelirsek hepsi fantezilerinin peşinden koşan veya koşmayı öğrenen insanlar. Kelebek adlı bir kulüp ise bu fantezilerini keşfetmelerini sağlıyor. Hepsinin farklı hayatları, sorunları, arzuları var. Yazarın bizim hayalimizde canlandırdıkları o kadar gerçek hayattan ki, karakterleri kurgu olarak düşünmedim. Adeta bir günlük okuyormuş da insanların gizli sırlarını öğreniyormuş hissine kapıldım çoğunlukla. Hepsinin aradıklarını bulmalarına da sevindim.

Kelebek kulübünün kuruluşu, kızımızın geldiği yerler oldukça şaşırtıcıydı. Herşey onu kandıran, fahişeliğe zorlayan, en çokta hayalleri ile çocuğunu öldüren adamdan almak istediği intikam uğrunaydı. Adamdan öyle bir intikam aldı ki, süründürdü bir güzel. Ben olsam o adamı öldürmüştüm ama yok Beverley (eski adıyla Rachel ) adamı ölmekten bin bir pişman etti. Sonrasında ise Beverley'de hak ettiği mutluluğu kitabın başında gördüğümüz Jamie'yle yakalamasına çok sevindim. Benim için oldukça tatmin edici oldu. Mutlu sonla bitmeyen kitaplara antipatim vardır.

Özetle gelgitlerle - duygusal açıdan - okuduğum bu kitap bende çok hoş bir his bıraktı. Bu tür kitaplara daha çok şans vermem gerektiğini anladım. Serinin devamına da bakmayı amaçlıyorum.

Benden size birde uyarı; Kelebek son dönemde çıkan Erotik kitaplarla alakası yoktur. O tür bir beklentiyle alıp okursanız, elinizde çok farklı bir şey bulacaksınızdır. Bu sebeple o kitaplarla aynı kefeye konulamaz. Bildiğiniz Erotik Romanslardan değildir!

Değerlendirme;






Çekiliş için yine Rafflecopter'ı kullanacağız. Söylenen her şartı uygulamanız size gösterilen sayı kadar çekilişe katılma şansı kazandıracak ve kazanma şansınızı artıracaktır.

14 yorum:

  1. Jane (Nazlı)20 Ocak 2013 15:29

    Uzun zamandır bu etkinliğin başlamasını bekliyordum :D Hayırlı olsun.Şans yine yüzüme gülsün :) Herkese başarılar.

    YanıtlaSil
  2. Son sahne -Jamie- konusunda katılıyorum. Hatta arada bazı bölümlerde adı geçmeyen bir karakter vardı. O da mı Beverly idi acaba? Bir banyo sahnesi vardı bir de şezlong. :D Kimdi onlar çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazar kitapta baya gizem kullanmış. Ben Beverley'in Rachel olduğuna hiç ihtimal vermedim. Hele Danny süper bir süpriz oldu. Daha başından şak diye olayları çözebileceğim kitaplara alışmışım ki farklılık oldu. :D

      Sil
  3. konusu farklıymış. bi an bana elizabeth hoyt-çirkinin aşığı kitabında afrodi'in mağarasını çağrıştırdı...benim de mutsuz sonlara antipatim var hanife abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Afroditin Mağarası genelevdi. Burası o kıvama gelemez. Tarz bir kulüp gibi düşün. Sonuç yine aynı yere çıksa da burada amaç fantezi, araç cinsellik. :D Aynen, mutsuz bir son yazacaksan neden yazarsın ki ey yazar dediğim çok insan vardır. :D

      Sil
  4. çok merak ettiğim bir kitaptı iyiki yapmışsınız turu yoksa baya fos çıkacaktı kitap benim için :/ gerçi öyle güzel anlatmışsın ki yine alacağım sanırım:D ama çok mu dramatik acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Neden fos çıkacaktı? Farklı bir şeyler arıyorsan, romanceten biraz uzaklaşayım diyorsan ideal bir kitap bence. Dramatik yerleri var. Ağlayacak duruma geldim.

      Sil
  5. Konusu farklı bir kitap ve okumak isterim umarım sayenizde okuma şansını yakalarım.

    YanıtlaSil
  6. Çok istiyorum bu kitabı şansımı denemem lazım. :D

    YanıtlaSil
  7. Okuyayım dedim spo yedim -.- Ellerine sağlık canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Spoiler vermeden hikayeyi anlatmak imkansızdı yahu! Sağol tatlım. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...