14 Mart 2012 Çarşamba

Ismarlama Bebek - Fatih Murat Arsal




Kitap ismi: Ismarlama Bebek
Yazar Adı: Fatih Murat Arsal
Yayınevi: Self-Publisher
Türü: Günümüz Aşk
Format: E-Book
Dil: Türkçe
Sayfa: 319



Bu kitabı BURAYA tıklayarak okuyabilirsiniz.







Kitabı yazarın ilk okuduğum Anlaşma hikayesi kadar sevemedim. Buna etkenler tabii sinir bozucu kızımız olabilir. Kitabın son çeyreğine kadar bir hayır diye ayak diretti, ömrümü yedi. Oğlanımızda iyiydi ya ama ne bileyim Yavuzdaki öküzlükte yoktu hani. Tamam, diyeceksin ondan hoşlanmamıştın Hanife. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu? Ama ne yapayım okumaktan hoşlanıyorum ama sevmek zorundamıyım yahu?

Neyse efenim gel görelim ki adamımız bunu üç sene daha kızımız körpecikken - böyle diyince de kız göze pek bir masum gibi geliyor ama sakın ha kanmayın, bir bilmiş ki peh seni beni cebinden çıkarır - görmüş, beğenmiş. Ama yaşının verdiği bir olgunlukla kızı okul hayatı bitene kadar salı vermeye karar vermiş.

Vermiş vermesine de hayat planlarını senin programına göre ayarlamıyor. Oğlanımızın babası çok ciddi bir hastalığa yakalanıveripte bizim oğlanımız babasının en büyük arzusu olan evlenmesi ve çocuk sahibi olması için tek umudu bizim cadoloz olmuş mu? Tabii, vay haline dediğinizi duyar gibi oldum. Bende çok acıdım kendisine şahsen.

Böyle yerden yere vurdum kızı ama kendimi gördüm açıkçası. Utanmadan diyorum aynı huylara sahibim. Okuyan biri mesela şu dediğimi anlar. Kız hatırlarsanız baştan beri anne babası oğlumuzla görüşmesini ısrar ettiğinden beri bir yaygara koparıyor hatırladınız mı? Bu yaygaralar ta ki anne babası ona kızım karar senin ister evlen, ister evlenme diyene kadar sürüyor. Sonra bir anda pat diye bu inat bitiyor mu? Eveeet. Diyor işte yok bana o kadar söylediniz tamda bu fikre alışmaya başladım. Bende aynı bu huy var. :D Bu kızda böyle uyuz bir huya sahip. İnadına bindirmeyeceksiniz keçiden farksızlaşıyor. 

Kitabımız bu konu çevresinde gelişiyor. Ama kızın her fırsatta adamı itmesi, aşağılaması sınırlarımı zorladı buda bir gerçek. Oğlanda kıza hafif zorlamayla, zamansız bir şekilde de sahip olmayacaktı. Şimdi allah için kız onunda sınırı fazla zorladı ama bunun bahanesi yoktur. Çok sinir olduğum bir kitaptan sonra kaçış olarak bu kitaba başladım aslında pişmanda olmadım. O kötü kitabı unutturdu bana. :)

Değerlendirme;





0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...