16 Aralık 2012 Pazar

IV. ÜKG Blog Turu III. Part | Hayalet Tehlikesi - Jim Butcher





Merhabalar,

Dördüncü blog turumuzun son adımına hoş geldiniz!


Dopdolu ve farklı bir blog turuyla karşınızdayız. Bu sefer sizlerle "Okuyucuların Gözünden Dresden" adlı yazı dizisini paylaşacağım. Ondan öncesinde diğer bloggerların ne yaptıklarına bakalım!





Bu sefer ki blog tur programımız;



Kitab-ı Sevda: İki Dresden Arasındaki Fark
 Zimlicious: Edebiyattaki Diğer Büyücüler
 Kitap Hayvanının Günlüğü: 10 Maddeyle Harry Dresden 
Kitap Esintisi: Dresden Dosyaları
Kitaplık Kedisi: Kitap Yorumu
Kağıt Kız: Ön Okuma
Sevgili Kitap: Kitaptan Alıntılar ve Çekiliş






Okuyucuların Gözünden Dresden 



Dresden benim için Anita’nın erkek versiyonu gibi, belki bu yüzden hemen bağımlısı oldum. Güçlü, komik ve inanılmaz eğlenceli :))

Sercan Çelik


Harry Blackstone Copperfield Dresden, donanımlı bir büyücü olsanız da her işten yakayı sıyıramayacağınızı, karşılığında bir şeyler vermezseniz hiçbir şey elde edemeyeceğinizi anlamanızı sağlayan, doğaüstü ama bi’ o kadar bizim gibi olan bir 'insan' ve evet Dresden'i iyi biliriz, hem de çok iyi  :)

Hülya Deniz Evkan (Hülya'nın blogu)


Her zaman komik, kıçını yerden kaldıramayan, Sookie'nin erkek versiyonu : D

Sercan Vatansever


Harry işini bilen, karizmatik ve komik bir büyücü. Okurken onun kendine has tarzına bayılıyorsunuz. Olayların içine girip birlikte çözmeye çalışıyorsunuz. Akıl dolu ve eğlenceli diyalogları ise kitabı sevmemenizi imkansız hale getiriyor. Büyücülerin yeni yoldaşı ve adaşı Harry ile tanışmaktan memnun olacaksınız, aynı zamanda diğer kitaplarını okuyup arkadaşlığınızı sürdürmek isteyeceksiniz.

Özde Çelik


Dresden komik, zeki ve hafiften de deli bir karakter. Modern dünyada hem büyücü hem de büyüyü kullanıp dedektiflik yapan bir kahraman. Fantastik sevenler okumalı.. Yalnız doğaüstü aşk sevenler hayal kırıklığına uğrayabilir.. Kitapta aşk 3. veya 5. sıra da yer alıyor ;))

Burçak Kılıç




Tamam fantastiği her şeyiyle seviyoruz ama içinde macera olanlar bir başka. Faturalarını bile ödeyemeyen talihsiz güçlü bir büyücü olan kahramanımız Harry Dresden in kötü talihi hiç başından eksik olmuyor. Oysa ki kendi köşesinde sakin bir hayat yaşamak istemektedir.
Her kitapta farklı bir olayın incelendiği seride ne işler döndüğünü anlamayan polislerin bu işler için yardımcı olarak Harry Dresden i işe almasıyla sihir dünyasının kapısını aralayarak Dresden in talihsiz ama bir o kadar da traji-komik hayatını adım adım izleyeceğiz.


Duygu Pınar




Ayrıca Dresden Dosyaları seti çekilişim var!

Kitaplar sadece şahsım tarafından bir kere okunmuştur. Katılmak için hemen altta ki sisteme Facebook veya e-mail ile bağlandığınızdan sonra, Answer a Question yazısına tıklamanızla karşınıza çıkan yazıyı uygulayıp, +1'e basmanız! :) Zamanı gelince kazananı buradan ve mail yoluyla duyuracağım. 2 gün içerisinde dönüş yapılmazsa yeni bir kazanan seçilecektir. Bu çekilişin tüm hakları bana aittir.



Desteklerinden ve katkılarından dolayı hem okurlarımıza hem de İthaki yayınlarına bir teşekkürü borç biliriz.

Yeni blog turlarını Ütopik Kızların Günlüğü Türkiyenin İlk Blog Turu adlı Facebook sayfamızdan takip edebilirsiniz.

Bir daha ki blog turumuzda görüşmek üzere!

40 yorum:

  1. Şanslı olduğumu sanmıyorum, ama kazanırsam süper bir kitap okuyacağım. :3

    YanıtlaSil
  2. gülhan özgül
    e-mail: gulhanozgul@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Demet Akpınar Cellat
    icedebi@hotmail.com
    icedebi@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Herkese bol şans ! ;)
    Duygu Akçelik
    mail: akcelikduygu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Aysu Akdağ
    Clark_gable_24@hotmail.com
    Fantastik türde kitapları çok seviyorum hele ki baş karekter beceriksiz olunca :)

    YanıtlaSil
  6. Bayadır kitap çekilişine katılmıyorum. Kapakları da iyi. Katılayım bir o zaman ;)

    Melis Ünlü
    kordugumhayaller@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Hülya Evkan
    hevkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Sevmis herkes Harry'yi bea heheh. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederiz Hanife, bol katılımlı bir çekiliş olsun~!
    Ayrıca; Sercan Vatansever'in yorumuna +1!

    YanıtlaSil
  10. Fehiman Neşe
    yorumcadisi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Her seferinde çekilişlere katılırım ama hiçbir zaman bana çıkmaz,yine bir şansımı deneyeyim :P
    Hilal Ceylan
    lordofthenerd98@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Ceyda Çalışkaner ceydacaliskaner@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Umarım bu bana çıkar :D

    Elçin Ceylan - cherrybomb.ess@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. Harry'yi daha okumadan çok sevdim.
    Gülcan Kocabaş
    gulcan_ko@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. herkese iyi şanslar:)
    zekli11@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Damla Yalçın/ damla-yalcin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. Nazlı Kabataş

    nazlicankabatas@hotmail.com

    Müthiş bir çekiliş. :D Bol şans herkese

    YanıtlaSil
  18. Faturalarını bile ödeyemeyen, Anita'nın erkek versiyonu bir büyücü ha?:) Harry Blackstone'ı şimdi daha çok merak ettim.:)

    Beyza Bozsu
    aquamarin.beyza@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Fantastik olunca bi denemek lazım dedim ve geldim :D
    canan-medik.93@hotmail.com
    Canan Medik

    YanıtlaSil
  20. gülşah akın
    delale_h@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. Harry'yi daha okumadan çok sevdim.
    Gülcan Kocabaş
    gulcan_ko@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. burcu b.
    kontes.b@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. Onur Çalcalı

    Face de şans yüzüme hiç gülmedi...Biraz da bloglar da arayalım şans meleğimizi :)

    ts_1961@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. Ece Miray Akbaba
    Bir yerden başlamak gerek :)

    ece-miray-yarim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Burak Uluışık
    burak.nekropol@gmail.com

    Ooooo BSS çekiliş düzenliyor :D Hayırlı olsun :D

    YanıtlaSil
  26. Bilal Atay

    Hanif benim bi beklentim yok, kalabalığı görünce geldim öyle :D

    YanıtlaSil
  27. nujin akgül
    nur_5047@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  28. Şahende Çavdar
    gestapo13@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. Blog turu merakla takip ettim, şimdi ben de merak ediyorum bu seriyi;)) Bakalım şanslı ben olabilecek miyim ^.^

    Güngör
    renklikitap@yahoo.com

    YanıtlaSil
  30. hadi bana çksın:)))))))))))
    Halime
    pyartohonahita_ajkaj@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. Fantastik aşığı biri olarak, kitabı fazlasıyla merak ettim :)

    Merve Kütük
    e-mail: mervenurkutuk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. kazanan çok şanslı olacak 3 kitap muhteşem:)

    YanıtlaSil
  33. İsmimi yazmadım ama Esra Bulak
    esra_ist82@yahoo.com

    YanıtlaSil
  34. Selen Özleyen
    selen_ozleyen@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. Müzeyyen Kanal
    winnie_ist@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. Bir blog turu daha ve bu sefer cidden merak ettim..

    Esma Erbaş

    esma4101@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. Kitap kitap kitap....

    Keşke bana çıksa çok isterdim

    Eda Kılın

    luckypisi.eda@gmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...