24 Aralık 2012 Pazartesi

# ÜKG # Yılbaşı Çekilişi




Merhabalar,

Daha önceki çekilişimin sonucunda ve ÜKG sayfasında da duyurduğumuz üzere size bir süprizimiz vardı. Süprizimiz ise yılbaşında bütün ÜKG bloglarının çekiliş yapmasıydı. Bu sefer çekilişle üç kişiye birer kitap hediye edeceğim.

Hediyeler;

Temizlikçi - Paul Cleave
Boleyn Kızı Philippa Gregory
Kara Melekler - Karleen Koen




Geçen sefer ki gibi Rafflecopter uygulamasıyla yarışmalara katılmanız mümkündür. Bu sefer birden fazla kez çekilişe isminizin yazılmasını istiyorsanız yapmanız gereken herşey Rafflecopter uygulamasında yazıyor. Ütopik Kızların Günlüğünü Facebook'ta beğenmek dışındakiler kesinlikle zorunlu değildir. Şansınızı artırmak için varlar.

Facebook veya mail hesabınızla uygulamaya bağlanmanız mümkündür. Uyguladıktan sonra hemen karşısında ki +1 yazısına tıklamanız yeterli. Şartların uygulanıp, uygulanmadığı kontrol edilecek. Çekiliş sonucu 31 Aralık'ta açıklanacaktır.

Herkese şimdiden mutlu, huzurlu bol kitaplı yıllar diliyorum!

Diğer çekilişlere de bakmayı unutmayın lütfen! :)









22 yorum:

  1. sanırım yaptım :) 3 hak diyor, bol şans bana :)

    YanıtlaSil
  2. bende 3 hakkımı aldımm bana da bol şanss :)

    YanıtlaSil
  3. Nazlı / Jane Wampirob24 Aralık 2012 15:48

    Herkese başarılar.Şans artık yüzünü bana göstersin :D

    YanıtlaSil
  4. Herkese bol şans ben de yaptım:)

    YanıtlaSil
  5. Katıldım. Şansıma çıkar inşallah. :)))

    YanıtlaSil
  6. Umarım yapabilmişimdir :) Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  7. ade_viye@hotmail.com
    adeviye öztürk

    YanıtlaSil
  8. nilissimo@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Esra Nazenin Özdemir

    esra-salvatore@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. yapabildim umarım :) kolay gelsin.
    meralumeral@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Katıldım
    zeynep.zynp_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Katıldım inşallah doğru yapmışımdır.

    YanıtlaSil
  13. Şansımı deneyim :)
    illeqal.68@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. katıldım.umarım geç kalmamışımdır:) kitapkurdu2013@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. bende aldım 3 hak hadi hayırlısı :)
    kitapkurdu2013@gmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...