17 Ocak 2013 Perşembe

Sandıktakiler, Akmar Maceralarım #3



Uzun zamandır Sandıktakiler yazısı yazmamıştım. Şu son dönemlerde ki gelen kitap yoğunluğuyla bir yazı yazmak istedim. Tabii, sizi yanıltmasın görüntüdeki kitaplar son iki ayda aldığım, gönderilen, hediye edilmesi planlanan kitaplar. Üç tanesi bir daha ki çekilişle sahiplerini ulaşmayı bekliyor. :)





Resimde gördüğünüz Obsidiyen, Gölgeler, Ölümcül Merhamet, Mefisto'nun Öpücüğü ve Nemesis kitabı yayınevi tarafından okumam için gönderilenler. İçlerinden Obsidiyen'i okumuş ve yorumlamıştım. BURADAN ulaşabilirsiniz. Son iki ayı ele aldığım bunları resime koydum. Yoksa on kitap daha var böyle okunmayı bekleyen. Bir çoğunu DEX seven bir tanıdığım elimden kaptı, götürdü bile. Geri döndüğünde toplu bir resimlerini paylaşacağım. Ayrıca kitaplara serpiştirdiklerim ise yılbaşı kartları da DEX'in hediyesi. Çok tatlı duruyorlar. Şahsen kullanmaya kıyabileceğimi sanmıyorum! :)

Ölülerle Konuşmak geçen ay ki İthaki Yayınları ziyaretimden bana hediye edildi. Polisiyeye biraz paranormal olaylar karışan değişik bir kitap olduğunu duydum. Editörünün dediğine kitabın gidişatına göre oldukça şaşırtıcı olaylarda varmış. :)

Sol tarafta görünenler isme müstakbel çekiliş kitaplarımız. Kısmetse çok yakında çekilişini yapacağım. :)

Ortada gördükleriniz ise Kitab-ı Sevda, Kitap Hayvanının Günlüğü ve Kördüğüm Hayaller ile gittiğim Akmar gezisinden aldıklarım. Resimde isimleri pek anlaşılmıyor. Sırayla soldan sağa; Wicked Intentions - Elizabeth Hoyt, Touch Me With Fire - Nicole Jordan, Wicked Fire - Barbara Riefe. Her gittiğimde bir Nicole Jordan kitabı bulmamda oldukça iyi bir tesadüf doğrusu!

Sandra Brownlar ise sahafçı bir takipçim tarafından nezaketi üzerine gönderildi. Kendisine buradan da teşekkürlerimi iletiyorum! :) Yine resimde görülmeme durumu üzerine isimlerini sayayım; Yeni Bir Hayat, Yükselen Ateş, Hep Aşk Vardı.

Son olarak gelelim ARC'lerimize.

ARC- Okuyucu Kopyaları-'ler Netgalley aracılığıyla yayınevleri veya yazarlar tarafından sağlanmaktadır. Bir gün söz nedir, ne değildir, nasıl olur tarzı buna yöneleceğim bir yazı oluşturacağım :)




Bu kitabı bir kaç ay önce çok görmeye başlamıştım. Son dönemde çıkan BDSM'lere farklı bir çeşni kattığını düşünüyorum. Kitap post-apocalyptic dediğimiz dünyamızın sona ermeye yakın olduğu bir dönemde geçiyormuş. Hemde Dystopia yani hiyerarşiyle yönetilen bir zaman diliminde. Bu şartlar altında merakım canlandı ve Kit Rocha yani yazarımız bana okuma şansı tanıdı.


Yine Fifty akımı sonrası çıkan kitaplardan biri. Hakkında bir gazetede, Frankfurt fuarında oldukça yüksek fiyatlara yayıncılara haklarının satıldığını okumuştum. Yine merakımın eseri anlayacağınız. :)



Günümüz romanlar bu ara çok okuyorum. Cidden güzel yazan yazarlarla da bu sayede tanıştım. Bu kitapta konusunu beğendiğim için talep ettiklerimden. 


Aslında kitabı Kasımda okudum ama bu ay çıktığını baz alırsak eklemek istedim. Fifty vari bir kitap olduğunu duyarak okuduğum ama bana uymayan bir kitap oldu. Yorumum için BURAYA bakabilirsiniz.


Yazdan beri parti parti bir kitabı bölenleri oldukça fazla görmeye başladım. Bir tanesini bitmişken yakalayıp, okumuştum. Ama sanki kitap bölünce bütünlükte bir bozukluk varmış hissi vermişti bana. Bu kitapta daha serinin ilki olmasına rağmen bana uymayan faktör kesinlikle konu ve kadın karakterimizdi. Yorumum için BURAYA bakabilirsiniz.


Bende durumlar şu anlık böyle. Umarım bu dalgınlıkla atladığım, unuttuklarım yoktur. :) Peki sizlerde okunmayı bekleyenler neler?

5 yorum:

  1. Vallahi sekerim bende okunacaklar dag gibi en basitinden taht oyunlari ve devami kitapligimda okunmayi bekliyor ama nedense okuyasim yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de onlar bulunmakta. İlk iki kitabını almıştım öylece duruyorlar. Diziye çok benzediğinden elim gitmiyor hiç. :)

      Sil
  2. Bu yazı benimde okunması gereken kitaplarımı ve okumam gerektiğini haturlattı bana :/ şu sıralar sermiş durumdayım, durumum çok fena :/
    Neyse Allah'tan sen benim tersimede okuyorsun kuzen :D okuduklarını anlattın içinde bana okumuş kadar oluyorum sayende eksik olma :D
    Bu arda o yılbaşı kartlarını bana yolla ben çok çizel kullanırım bebişim :D

    YanıtlaSil
  3. :D Haha her şey senin şu kiresyon döneminden çıkman için. Yıl başı kartlarını paylaşırız görüşünce merak etme.
    :D

    YanıtlaSil
  4. Biz birdaha görüşene kadar eskicek onlar yazuk :/

    Nasıl girdim şu kresyona hiç bir fikrim olmadığı gibi nasıl çıkcam bilemiyorum :D Çabaya devam :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...