30 Mart 2012 Cuma

Kalbimi Çaldın - Rita Hunter






Kitap İsmi: Kalbimi Çaldın
Yazar Adı: Rita Hunter
Yayınevi: Sepya
Türü: Tarihi Aşk Romanı, Regency
Format: Paperback
Dil: Türkçe
Sayfa: 420
Çıkış Tarihi: 2010






Bu kitaba çok uzun zaman öncesinden okuyacağım diye göz koymuştum bugüne kısmetmiş. Konusu ve karakterlerini güzeldi. Judith McNaught karakterleri dışında yazarın kitaplarıyla örtüşecek başka bir detay ben göremedim. Yazar kendinden bir çok şey katmış hikayeye ama en sinir olduğum nokta açıkçası kızın başına bir iş gelip bölümü orda kesince oğlana dönüşte şimdiki zamandan değilde oğlanın gününü anlatıp günümüze gelmesiydi :) Ben o heyecanla noldu bunlara dicekken o kısımları göz atarak okumak zorunda kaldım :)

Hikayemiz bir bahçıvanın torunu olan Cordelia'nın büyükbabasının çalıştığı evde gizlice yaşaması ama hareketleri ve hataların bu gizliliğe son vermesiyle başlıyor. Wayne Dükü gece uykusu kaçıp mutfağa gittiğinde bir yaramaz yakalamıştır ama elinden kaçırıp sadece ona külkedisi misali ayakkabısı kalmıştır. Bu ikili ne kadar birbirlerinden nefret etselerde bir anlık parlayan kıvılcım onları güç durumda yakalanmalarına neden olur. Wayne dükü sorumluluk sahibi olduğu için kızla evlendiği yalanını kendi kendine söylesede içinden ona ihanet eden bir ses gerçeğin böyle olmadığını ortaya çıkarıyordur. Cordelia'nın saflığı, farkında olmadığı zarefeti ve güzelliği başına bir nevi bela açmış ona hayatının aşkını kazandırmıştır. Bizede bu mutlu çiftin hikayesini iç çekerek okumak düşer :)

Değerlendirme;


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...