30 Mart 2012 Cuma

Kocam Böyle İstedi - Linda Lael Miller







Kitap İsmi: Kocam Böyle İstedi
Yazar: Linda Lael Miller
Yayınevi: Harlequin Türkiye
Türü: Günümüz Aşk
Format: Paperback
Dil: Türkçe
Sayfa: 224
Çıkış Tarihi: 1999






Severek okuyupta, sonunda yüzümle bir gülümsemeyle bitirdiğim bir kitap oldu benim için :) Hikayemiz kızımızın iki yıldır dul olması ve bir gece çok sevdiği ölü kocası tarafından uyandırılmasıyla başlıyor. Evet yanlış duymadınız adam ölü ama bir çeşit hayalet gibi iletişim kuruyorlar. Kadına Harry adında bir arkadaşının ona çek bırakacağını, o adamla evlenipte ondan 2 çocuğu olacağını söylüyor. Tabi kız daha adamın gerçek olup olmadığının verdiği şokla bunlara kulak asmıyor. Ama hemen ertesi gün adam Harry onunla iletişim kurunca işler ilginçleşmeye başlıyor. Çiftimiz hızlı bir birlikteliği başlıyor ama kızımızın bir gün Harry'e kocasının hayaletini gördüğünü söylemesi işleri sarpa sarıyor.

Heleki bu olayın akabinde bir gün kızı kocasıyla konuşurken gördüğünde sen evlenmeye hazır değilsin daha kocanı kafanda bitirememişsin diyip uzaklaşıyor. Ama kız hamile. Bir ay adama mühlet versede baktı bu adamın adım atacağı yok ben adım atayım diyip yanına gidip açıklıyor durumu. :) Kitap burada bitmiyor ama gerisi için kitabı okumanızı şiddetle öneririm. Soluksuz okudum denebilir. Güzeldi. Hem ağlattıracak kadar duygulandığım, hemde kahkaha attığım yerler oldu... Yazarı bir daha kesinlikle okumaya niyetliyim.

Değerlendirme;


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...