7 Temmuz 2012 Cumartesi

Dark Lover - J.R. Ward




Kitap Adı: Dark Lover
Yazar Adı: J.R. Ward
Türü: Fantastik, Romantik
Yayınevi: Signet Eclipse
Seri Adı: BlackDagger Brotherhood
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: 11
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 364
Çıkış Tarihi: 2005


Kitaba dair belirli şeyler hatırlarken yorum yazmak ne doğru bilemiyorum ama aklımdakileri yazıya dökmek istedim. Öncelikle namını sayamayacağım kadar çok insanlar, defalarca duydum ve gördüm. Bu kadar popülerliğiydi sanırım beni uzun süre iten. Çok övülen şeylere karşı temkinli yaklaşıyorum nedense. Bende eksi bir etki bırakıyorlar.

Bu kitapta da umduğum kadar bir şey bulamayınca hayal kırıklığına uğradım aslında. Serinin ilk kitabı olmasına ve yazarın geniş bir kurguyla temel atmasına veriyorum bu sonucu birazda. Kitabın başında ki bir nevi sözlük bile ilk seferinde gözümü korkutmaya yetmişti mesela. Sözün özü aşkın bence yoğun işlenmediği, hatta ve hatta kendimi kimi yerlerde gözümü devirirken bulduğum, klas adamların toplanmış olduğu, aksiyonlu bir urban fanteziydi benim için.

Konumuz ise Wrath bir çeşit Vampirlerin prensi. İyi dostlarından biri çocuğunun değişim sürecine yardımcı olmasını rica ediyor ve bu isteği Wrath'ın reddetmesinin üzerinden kısa bir zaman geçmesiyle bu dost öldürülüyor. Kendini sorumlu hisseden Wrath hemen kızın peşine düşüp, koruması altına alırken, hislerini ise korumaya alması gerektiğinden bir haberdir. Beth hem değişimini atlatıp hem de dışarı da ona tehlike oluşturanlardan kurtulabilecek midir?

Ek olarak burada ki vampirlerin karşıt vampir cinsten beslendiğini, güneşte duramadıklarını, R&B'ye meraklı olduklarını, deri olan herşeye zaafları olduğunu, birden fazla eşi olabilecekleri gibi bir kaç detayıda yorumuma sıkıştırmak istedim. :)


Değerlendirme;


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...