7 Temmuz 2012 Cumartesi

Dragon Bound - Thea Harrison




Kitap Adı: Dragon Bound
Yazar Adı: Thea Harrison
Türü: Urban Fantasy, Paranormal Romance, Fantastik
Yayınevi: Berkley Sensation
Seri Adı: Elder Races
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: 4
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 336
Çıkış Tarihi: 2011

Kitabı önerilerden bulduğumu hatırlıyorum. Bulduğum güne şükürler olsun. :) Gülerek, severek geçirdiğim bir okuma süreci oldu. Artık benim için tabu olan alfa erkeklerden diyeyim siz anlayın gerisini. Öncelikle beni çeken konusuydu. Kim yüzlerce yıl yaşında bir ejderhadan eşya çalıp, özür notu bırakır ki? derseniz Pia derim.

Kızımız yarı insan yarı Wyr yani şekil değiştirici. Eski sevgilisinin şantajıyla güçlü bir ejderhadan eşyaç alıyor. Adam ise bu tür şeyleri yenip, yutacak cinsten biri hiç değil. Başlıyor kızı avlamaya. Kızımızda boşuna kaçış çabalarında. Dragos kafasına taktı mı onu hedefinden kim döndürebilir ki? Ama çok tuhaf bir şekilde kızı katı bir şekilde cezalandıracakken, kendini ona çekilirken buluyor. Hareketini sebeplerini dinliyor. İnsanlarıda en çok bu şaşırtıyor. Düşmanlarının mutluluklarını sıkça karartmasıyla çiftimizin bağlıkları ve sevgileride böylece sınanmış oluyor.

Kitaba karşı görüşlerime bir kere daha gelirsek; hikayenin sonunun bence baştan savma olması ve savaş sahnelerinin kimi zaman abartılı uzunluğu beni dört yıldız vermeye itti. Onun dışında güzel bir urban fantasy örneği. Özellikle ben gibi Ejderha severler için hoş bir kitap.

Değerlendirme;


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...