19 Kasım 2012 Pazartesi

This Man - Jodi Ellen Malpas



Kitap Adı: This Man
Yazar Adı: Jodi Ellen Malpas
Türü: Günümüz Aşk, Erotik
Yayınevi: Self Publisher
Seri Adı: This Man
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap: ?
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 448
Çıkış Tarihi: 2012




Kitaptan arkadaşım sayesinde haberim oldu. Şu aralar günümüz aşklara merakım yüzünden hemen başladım ve pişman olmadım. Yazar ilk çıkardığı kitaba göre güzel yazmış. Ha tabii törpülenecekler, eksikler, fazlalıklar yok değil. Bunları yeni kitabında da dengelerse çok seveceğim bir yazar haline dönüşebilir. Hikayeyi bir başka Fifty Shades vari kitap olarakta görebiliriz. Onun gibi bir baş erkek karakter barındırıyor. Kızımız ne kadar ayakları üzerinde durabilen o  kadar saf olmayan bir kız olsa da söz konusu Jesse olunca tabuları yıkılıyor. 

Ayrıca Christian'a aşırı kıskanç, boğucu, despot diyenler daha Jesse ile tanışmamışlar! Adamın bu devirde doğması evrenin kötü bir esprisi resmen. Taş devrinde yaşamalıymış. Kızın yaşamından, işine, arkadaşlarına, yatacağı yere, giyeceği elbiseye, gideceği yere, basacağı adıma kadar kontrol eden başka bir adam daha tanımadım yahu! Kız bir ara boğuldu boğulacaktı. 

Bunun dolayısıyla kitapta bolca cinsellik bulunmakta. Bir süre sonra beni sıktı bu durum. Yazarımız bu olayı biraz dengeleyip az biraz maceraya yer vermeli diye düşünüyorum. Ama gizemleri güzel kurgulamış. Adamın yaşını hala bilememek beni sinir ediyor. Kitap bitti ve ben hala baş erkek karakterin yaşını bilmiyorum! Taktım kafaya resmen.

Kitap beni aynı zamanda güldürtebildi. Jesse'nin kıskançlıkları bazen oldukça komik olabiliyor. Ayrıca son sahneler güzel yazılmıştı. Duygulandırdı beni. Kızın gerçeklerin bir kısmını öğrenmesi, buna göre davranması, Jesse'nin buna ateşli tepkileri vs beni ikinci kitabı merak etmeye yöneltti. Keşke şu an olsa da okusam. Maalesef ki Ocak'ta çıkacakmış. Okurun en büyük derdi zaten bu beklemeler.

Konuya gelirsek Ava bir şirkette dizayner olarak çalışıyor ve Jesse'den iş yeri olan The Manor adlı malikane için iş teklifi alıyor. İlk kıvılcımlarla beraber adam resmen kızın peşini bırakmıyor. Dört yıllık bir beraberliğini yeni bitiren Ava ise bu duruma pek sıcak bakmıyor. Hem adam ona pek bir yaşlı hem farklı klasmandalar hem de müşterisi! Her türlü etik kurallarına aykırı bir durum.

Ama gelin görün ki Jesse laf dinlemez. Zaten zorla baştan çıkarmanın kitabını yazacak adam.Kıza bir şey söylemeyi bırakın düşünmeye zaman bile yer bırakmıyor. Kızımızın ara ara kaçışlarıda başarısız çıkınca bırakıyor kendini. Geçmiş hiç ummadıkları zamanda karşılarına çıkınca darbe karşısında ayakta duramıyorlar. Kitapta kafanızda " E şimdi ne olacak?" diye kocaman puntolarla yazılmış bir soru ile bitiyor. 



Değerlendirme;


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...