8 Kasım 2012 Perşembe

Dark Embers - Tessa Adams




Kitap Adı: Dark Embers
Yazar Adı: Tessa Adams
Türü: Fantastik, Romantik, Erotik
Yayınevi: Penguin Group USA
Seri Adı: Dragon's Heat
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: 3
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 320
Çıkış Tarihi: 2010




Ejderha hikayelerine G.A. Aiken okumamdan beri bir hayranlık geliştirdim. Bu kitabada o tarzda şeyler araştırırken rastladım. İlgimi çekecek bir konuydu. Gel görün ki yazar bu işi yazıya dökerken o kadar başarılı bulamadım. Kitabı uzun bir periyotta okudum. Yarısından fazlasında sıkılıp bırakmıştım. Buna bir sebepte yazarın cinselliğe çok ağırlık vurması oldu.

Kurguya göre kızımız ejderhaları öldüren bir virüse çare bulması lazım. Yalnız gelin görün ki, Ejderhaların kralı kızımızı labratuarın yakınlarına salmıyor bile! Kitabın son çeyreğinde gerçekten çalıştığını gördüm. Ayrıca, ejderhaların doktorlarının 10 küsür yıldır bulamadığı, anlayamadığı gizemi iki günde çözmesi ise çok basit kaçtı. Kitabın en başında da anlatım bölümünü çok uzun tutması ise daha en baştan bir eksi puandı.
Çiftimiz arasında bir şeyler hissettim. Çoğunluğu şehvetten itibaret olsa da kızımızın kaçırıldığı yerler olsun, hissiyatlarla veyahut sözlerle azıcıkta yürek sızlattı. Bir eksi puan daha ise koskoca kitap boyunca kızımızında ejderha olduğuna dair en ufak bir upucu bile olmaması. Hatta bu yaşa kadar -33 yaşındaydı sanırım – dönüşümü nasıl erteleyebilmiş anlayamadım. Oğlanımızın bir ejderle eşleşip, çocuklarınında saf ejderhalar olması gereksinimini yazar böyle kapatabileceğini sanmış ama olmamış.

En en en saçması ise; burada ki ejderhalarımız eşleşince omuzlarında ki dövmeler genişliyor. Bizim oğlumuz bunu kızımız kitabın sonuna doğru söyleyene kadar görmüyor bile! Var mı böyle bir şey?!

Hikayemize gelirsek ; Phoebe bir bilim kadınıdır ve uzmanlık alanı ise nörolojik salgın hastalıklar üzerinedir. Oğlumuz Dylan ise 400 yaşını aşkın, ailesini ve abisini kaybedip tahta geçirilmiş bir Ejderha Kraldır. Son 10 yıldır klanını saran bir hastalık yavaş yavaş herkesi bir hafta içinde öldürmeye başlamıştır. Araştırmalar ise hep sonuçsuz çıkmıştır. Dylan dışarıdan da yardım gerektiğini anlar ve araştırmaları ona Phoebe’nin bu dalda en iyisi olduğunu göstermiştir.

Hemen Harvard’a görüşmeye gider. Kızımızın tepkisi ise umduğunun tersi olsa da kısa sürede ikna etmeyi başarabilmiştir. Ama kendini umut etmeye bile yasakladığı şey ise bu güzel bayanın belki de en büyük problemlerini yoluna sokucağı düşüncesidir…


Değerlendirme;



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...