14 Nisan 2012 Cumartesi

Arzunun Kıyısında - Nicole Jordan



Kitap Adı: Arzunun Kıyısında
Yazar Adı: Nicole Jordan
Türü: Tarihi Aşk Romanı, Regency, Erotik
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Seri Adı: Notorious
Seri Sıralaması: 3
Toplam Kitap Sayısı: 5
Format: Paperback
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 372
Çıkış Tarihi: 2011Çevirmen: Aslı Güçlü


Nicole Jordan gene harika bir hikayeyle karşımızda. Kitabı çok beğenerek, önceki kitapta ki Aurora karakteri gibi uyuz bir kız karakterimiz olduğunu bilerek okudum. Tutku Mevsiminde ki Aurora karakteri benim kitabı kanepeye vurmama neden olmuştu. Bunlara rağmen kitaba bayılarak okudum ve anladım ki ben mazoşistçe olsa da sinirlendiğim halde karakterlerin savaş halinde olmaları, birbirlerine sataşmaları vs bu gibi durumları seviyorum, heyecanlı oluyor :)) Lanet konusunda değilde, kızımızın sonunda kocası yerine kardeşini seçmesi beni sinir etti.Önceden karakterin bu tür davranışları hakkında uyarıldığım için bu davranışlara gözümü devirerek ve karaktere sayarak okudum :) Özetle tavsiye ederim okumanızı.

Konumuz ise Lord Wycliff'in koyda yüzen bir kızla karşılaşması ve Siren'in çağrısı gibi bu kızın güzelliğinin etkisine girmesiyle başlıyor. O kadar ki, çok arzuladığı oğlunun annesinin bu kadın olmasını istiyordur. Ve bu uğurda karşısına bir engel çıkmasına izin vermeyecektir. Brynne bu namı ikamet ettiği ufak köye kadar uzanmış ahlaksız bir zamparanın ona olan ilgisiyle şaşırmamıştır çünkü bu çekicilik bir kaç nesildir ailesinin kadınlarının kabusu olmaktadır. Atalarından biri çingene bir kadının sevdiğini çaldığı için lanetlenmiş ve ondan sonraki nesillerdeki kadınlar kimi severse sevdiği erkekler ölmüş. Brynne da 16 yaşındayken aşık olduğu bir kısmetinin ölmesi üzerine lanetinin gerçekliğine inanmış ve evlenmemeye yemin etmiştir. Lucian - yani namıdeğer Lucifer :) - planlarını bozguna uğratır ve Brynne kendini bu çekici ve ne yapıcağını bilmez, emri vaki Lordla evli bulur. Brynne'ın aklında bu yakışıklı Lord'a gönlünü kaptırmadan bir oğul verebilmesinin olasılığı hakkında sorular dolanıyordur. Yalnız Brynne'ın farkına varması gereken bir şey vardır Lucian hiçte pes etmeye niyetli değildir. Bunu kavradığında ise Brynne'ın kalbi çoktan tehlikededir.

Değerlendirme; 


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...