14 Nisan 2012 Cumartesi

Kalbim Sende Kaldı - Judith McNaught



Kitap Adı: Kalbim Sende Kaldı
Yazar Adı: Judith McNaught
Türü: Günümüz Aşk
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Format: Paperback
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 272
Çıkış Tarihi: 2010
Çevirmen: Kübra Tekneci


Kitabı bitirdim ve bilemiyorum belki uzun zaman oldu Judith McNaught okumayalı, tarzını unuttum veya bu kitap gerçektende diğerlerinden farklıydı. Kurgusu olsun, karakterleri olsun değişikti. Severek , beğenerek okudum. Nick'in kendinden emin tavırları, konuşmaları, hareketleri kimi zaman beni benden alacak kadar sinirlendirsede, iş tatlıya bağlandığı için mesudum. Yazarımızın bundan sonra çıkıpta okucağımız kitaplar arasında kötünün iyisiydi. Bir Sana İhtiyacım Var kadar da hayalkırıklığına uğratmadı beni hikaye . Biraz kitabı anlatayım. Karakterlerimiz Lauren ve Nick. Lauren 22 yaşında kendine güzel bir müzik kariyeri yapmış ama bütün hayatının böyle olmasını istemiyor. Maddi durumlardan dolayı babasının uzaktan zengin bir akrabasına iş görüşmesi ayarlamasını mecburen kabul edip görüşmeye gittiğinde hikaye şekillenmeye başlıyor. Zengin akraba olan Philip Whitworth aynı zamanda Nick'in üvey babasıdır. Üvey oğlunun ihalelerini elinden sürekli alması onu hırslandırmış, şirket içinde casus olduğu düşüncesine itmiştir. Bunun üzerine Lauren'ı casus diye Nick'in şirketine yollar. Kız kabul etsede ilk başta teklifi sonradan vazgeçer ve mulakatı bilerek kötü geçer. Ama kader ağlarını karmaşık şekilde örmüş ve kızın karşısına Nick Sinclair'i çıkarmıştır. Hoşuma giden bir dialoğu sizlerle paylaşayım.

Nick - Beni özledin mi?
Lauren - Sence?
N - Güzel ne kadar özledin?
L - Bugün egonun okşanmasına mı ihtiyacın var?
N - Evet
L - Öyle mi, neden peki?
N - Çünkü 23 yaşında güzel bir kadına vuruldum ve onu bir türlü aklımdan çıkaramıyorum.
L - Çok yazık
N - Değil mi? O tenime batan bir diken, ayağımın altında beliren bir su kabarcığı gibi, gözleri meleksi, vücudu aklımı uyuşturuyor, ayrıca bir ingilizce profesörünün kelime bilgisine ve bıçak kadar keskin bir dile sahip
L - Teşekkür etmeliyim sanırım. (Nick onu kendine doğru çekti)
N - "Ve ondan hoşlanıyorum " diye ekledi.
Kitabın sonundaki Nick'in kıza yaptıkları karşısında isyan havaları estirdim evde resmen. Gözüm doldu kaç kere kızın o hallerine. Hele Nick'in annesine 5 yaşındayken Noel hediyesi alması olayı hüzünlendirdi ya :( Kısa ve öz süper kitaptı =)

Değerlendirme;  


2 yorum:

  1. Ahh canım sana katılıyorummm harika bir romadı..Nick'in Lurenn'i holdingten attırdığı sahnede darmadağın olmuştum ben..

    YanıtlaSil
  2. O an Nick'i parçalasam doymazdım herhalde. :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...