14 Aralık 2012 Cuma

Akmar ve Diğer Maceralarım #2


Merhaba kitap severler!

Yine maceralarımla karşınızdayım. Akmar'a uzun bir süredir ayak basmamıştım. - 1 aya uzun denebilirse :D - Görmeyeli baya bir kitap çıkmış ortaya. Her zaman ki gibi artık belirlediğim dükkanları tek tek gezdim. Oldukça güzel kitaplarla karşılaştım. Gönül isterdi ki hepsini alayım ama üç kitapla yetinmek durumunda kaldım. :)





Virginia Henley çok sevdiğim bir yazar. Tarihi kurguları, entrikaları olsun kitabına kendini kaptırabildiğim yazarlar arasında. İki tane kitabını birden bulduğuma çok mutlu oldum. Johanna Lindsey'de keza çok sevdiğim bir yazardır. Üç kitabı görünce almaktan başka bir şey düşünmedim. :) Eve gelince Virginia Henley'in kitaplarının iç kapaklı olduğunu fark ettim. Amerika'da da çoğu saygıdeğer yazarın kitap kapakları açık, saçık olarak yayınlanamıyor. Onlarda çözümü ek bir kapak yaparak ve iç kısma koyarak bulmuşlar.


Unmasked - Virginia Henley'in iç kapağı


Infamous - Virginia Henley'in iç kapağı

------------------------------


Bu aralar maceralarım Akmarla sınırlı kalmadı. Kitaplarını satan bir bayandan tamı tamına 19 kitap aldım. Kendiside güzel bir incelik yaparak iki tane kitap hediye etti. İçlerinde bir kaçını okuyup, kütüphanemde saklamak istediklerimde var.

 

Resme tıklayıp, büyütmeniz mümkündür. 

Resimden de anlaşılabileceği gibi çoğu Catherine Coulter'ın kitabı. Susan Elizabeth ondan sonra dizinde en çok kitabı olan yazar. Jude Deveraux, Johanna Lindsey'un malesef birer kitapları kalmıştı elinde. 


Hepsi çok güzeller! :)

An itibariyle ingilizce kitaplığımın hali;




8 yorum:

  1. Off , sırf o iç kapaklar için kitapları alırım ya. Ne kadar orjinal duruyorlar. :D

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel gözüküyor gerçekten de, özellikle kitaplığına bayıldım ;)) İyi okumalar;)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Hanife :)

    Kitaplarına bayıldım. Hepsi çok güzel görünüyor. Sana birşey sorucaktım. Akmar hakkında biraz bilgi verir misin? Hiç gitmedim, sahaflar gibi bir yer mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,

      Akmar sahaflar çarşısı. Aslında hepsi sahaf sayılmaz. Çoğunda yeni kitaplar mevcut, iki katlı bir han. :) Kadıköy vapurlarına çok yakın bir yerde.

      Sil
    2. Teşekkürler,

      Bir de yabancı kitapların fiyatlarını sorabilir miyim? Çeviri fiyatları ile aynı mı acaba?

      Sil
    3. Rica ederim.

      Kesinlikle aynı değil. Gördüğün çoğu kitabı - üç beş tane istisna - beş liraya aldım. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...