20 Ekim 2012 Cumartesi

Akmar Maceralarım

Kadıköye başlıca ayak atma sebeplerimdendir herhalde Akmar Çarşısı. Çoğu sahaftan oluşan bu kitapçı diyarında az ama öz bulabileceğiniz İngilizce Romanlarda mevcut. Buyrun bunlarda bugün aldığım cicilerim. :)  


20 Ekim 2012

* Nicole Jordan'ın bu serisinin diğer bir kitabınıda oradan almıştım yaklaşık altı ay önce. 

* Linda Howard çok sevdiğim bir yazarlardan. Bu kitabı ise Tarihi Aşk Romanı kategorisindeymiş.

* Lord of the Nile yine Tarihi Aşk Romanı bir kitap ve beni çeken ise Mısırda geçmesiyle orta çağ temalı bir kitap olması oldu. 

* Christine Feehan'ın bu serisinden dört kitap okudum. Bir gün devam etme isteğim var. Bunlarda o günler için. :) 

* Vannessa Kelly ise sevgili Gülşen ablamın hediyesidir. Yine Tarihi Aşk Romanı bir kitap.

* Susan Elizabeth Phillips benim için günümüz aşkın kraliçesi. Kiss An Angel aslında okuduğum bir kitap. Ama kütüphanemde de olsun istedim. Yorumuma BURADAN ulaşabilirsiniz!

* Sherrilyn Kenyonlar aslında bende türkçe var. İngilizce kapaklarına kapıldım biraz. Hem şu çeviri okuyamadığım dönemde iyi oldu, iyi. :D 




15 Temmuz 2012



Bu Akmar macerama Kitab-ı Sevda ve Kağıt Kız ile gitmiştim.Aslında bunları biraz kitap alma hastalığına kapılarak aldığımı itiraf ediyorum.

* Dragon Actually okuyup, çok sevdiğim ve kütüphanemde bulunmasını istediğim bir kitaptı. Paranormal Romance türünde olan bu seri ülkemizde Ejderin Aşkı adıyla çıktı aynı zamanda. 

* Kathleen Woodiwiss ise aynı şekilde sevdiğim bir yazar.Bu kitabıda Tarihi Aşk Romanı türünde. Ülkemizde İki Yabancı adıyla bu kitap çıkmıştır. 

Diğer kitapları ise tamamen Tarihi Aşk Romanı olduğu için aldım. :) Çokta ucuzdular üstüne üstelik! Bir kaçını iki liraya aldığımı hatırlar gibiyim. 



24 Haziran 2012



Bu ise ilk Akmar maceramdan bir görüntü. 

* Judith McNaugt çok sevdiğim bir yazar ve Paradise -  türkçe çevirisi Cennet - ise benim ondan okuduğum ilk kitap ve aşk romanları sevme sebebim. Bu kitap için arkadaşla savaşsakta kitabım huzur içinde kitaplığımda şu an. :))

* Nicole Jordan'da sevdiklerimden ve bu kitabı serisinin dördüncü kitabıymış. İlk resimde ki ise ilk kitabı. Her gittiğimde bir kitabını bula bula seriyi tamamlayacağım zaar. Tarihi Aşk Romanı türündedir.

* His at Nigt - Shelly Thomas bir ablamın tavsiyesiydi. Duyduğuma göre yazar çok uçuk konulara süper bir hale getiriyormuş. Umarım beklentilerimi karşılar. Tarihi Aşk Romanı türünde bir kitaptır.

* Thief of Hearts - Teresa Medeiros ise yazarı sevdiğim için aldığım bir kitap. Güllerin Fısıltısı çok hoştu bakalım bu nasılmış? 

* Gena Showalter aslında o dönemlerde okumamıştım. Çok övüldüğünden almak istediğimi hatırlar gibiyim. 

* Mary Reed McCall yine Tarihi Aşk Romanı sevdamdan aldığım bir kitap.

* The Beast in Hım'i yazarını sevdiğimden aldım. Aynı zamanda G.A.Aiken ismiyle de yazıyor. Bu kitabıda pek bir hoştu, tatilde okuduklarımdan.

* Harlequinler ise yoğun kurgulardan sıkıldığım zamanlardaki kaçış limanlarım. :) 

Sizler yeni hangi kitapları aldınız? :)

6 yorum:

  1. Ben neyi aldım bil bakalım :D Black Wings 2 çıkmış Tual'den onu görünce dayanamadım :D İlkini Tükçe okumadım bile hehe :D
    İyi okumalar. Bizsiz gittin, yazdım köşeye. :D

    YanıtlaSil
  2. Türkçe mi çıktı o kız? :D Ne zamaaan. :D Bir dahakine yine söz sizle :P

    YanıtlaSil
  3. Çıkmış, her halde yeni, çünkü yoktu en son baktığımda. İlk ktiap çıkalı bayağı oldu :D

    Görünce direkt kaptım :D

    Bu sözü tutarım sana :D

    YanıtlaSil
  4. :D Bu kadar tez zamanda hemde vay.

    Tuttur anacım mümkünse tez zamanda bir günde ayarlayın. :D

    YanıtlaSil
  5. Aman allahım cennete düşmüşsün! Şuraya bak kenyon mu desem showalter mı? :D Orada gördüğüm dragon actually ye hiç girmiyorum bile :D Hele JM...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Bu kadar çeşit ve yazar bulacağımı tahmin etmiyordum. :D JM'in Until You'su hardcover olarak vardı ama benim diğerlerine nazaran çok sevdiğim bir kitabı değildi diye almadım. :D Biz bir sonraki durak olarak Beyoğlu sahaflarını yağmalamayı düşünüyoruz. Bakalım oralarda neler çıkacak?

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...