28 Şubat 2014 Cuma

Aldığım Her Nefeste - Judith McNaught





Kitap Adı: Aldığım Her Nefeste
Yazar Adı: Judith McNaught
Türü: Günümüz Aşk
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Seri Adı: Second Chance
Seri Sıralaması: 4
Format: Paperback
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 391
Çıkış Tarihi: 2009
Yoruladığım Tarih: 2010
Çevirmen: Melih Ertaş
Değerlendirme: 4 / 5


Bu kitabı ben kapağına bakarak tarihi aşk romanı sanıp almıştım bir zamanlar. Hiç özeti okumadan Judith kitabıysa güzeldir mantığıyla aldım ama günümüz çıktı. İlk sayfada sorun yok ama ikinci sayfada dürbün, telefon vs yazdığını gördüğünce anca durumun farkına vardım.

Ahh Mitchell. Her Judith kitabı gibi yine bir dalyanla karşı karşıyayız. Burada kızımızın adı Kate, sevgilisiyle çıkıcağı tatile sevgilisinin "Sen önden git." deme hatasında bulunmasıyla kızı tek yollaması ve kızımızın da Mitchell köpek balığı tarafında açık sularda iki günde avlanması üzerine serüvenimiz başlıyor. Bu kitapla ilgili o kadar çok kopya vermeyeceğim. Tek şey deyip susuyorum. Kızın nişanlısı sonradan, "Ben seni 2 ayda yatağa atabildim ama bu adam 2 günde bunu nasıl becerdi?" diyor ya işte koptuğum andı. :) Okuyun ama şiddetle önereceğim bir kitap değil.        


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...