14 Haziran 2012 Perşembe

Knight - Kristen Ashley



Kitap Adı: Knight
Yazar Adı: Kristen Ashley
Türü: Günümüz Aşk
Yayınevi: Self-Publiser
Seri Adı: Unfinished Hero
Seri Sıralaması: 1
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 273

Yazarın okuduğum ikinci kitabı. Aslında bir şans vermek için başlamıştım. Zira ilk okuduğum kitabını anlamakta ciddi zorluklar çektiğim için yazarı rafa kaldırmayı düşünüyordum. Buna ise Fifty benzetmelerini duyarak ve gerçekliğini merak ederek okudum. Ortaya çıkan ise Fifty ile alakasız bir şey. Kitapta BDSM anlatılmıyor gibi bir şey. Adamımız sadece yönetmekten hoşlanan bir tip. Ama o halleri ara ara iç geçirttirmiyor değil tabii. Sürükleyici bir hikaye oluşturmuş yazar. Happy Ever After delisi olan ben, kitabın sonunda evlenmemelerine azıcık bozuldum gibi. Neymiş efendim adamın evliliğe alerjisi varmış! Hadi buna saygı duydukta ortada çocuk var. Neyse kendi bilecekleri iş diyerek bu konudan uzaklaşıyorum.

Bir çok okuduğum yorumda insanların çiftimizin birbirlerine seslenişleri konusunda rahatsız olduklarını görmüştüm. Oğlan kızımız Baby, kızımız ise ona Daddy diyor. Tabi bu sözleri her durumda - her durumda derken bildiğiniz HER durumda - söyleyince insan yadırgıyor. Ama çok üzerinde durduğum bir konu olmadı benim için. En tuhafıma giden oğlanımızın bildiğiniz kadın pazarlamacısı olması. Nasıl ya? diyeceksiniz. Haklısınızda. Adam kitap boyunca gizli bir sırrım var diye dolanırken böyle bir şey ortaya çıkması şok etkisi yarattı. Savunmasıda şu efendim. Barın şu an sahibi olsada bir zamanlar yarısına sahipmiş. Ortağı bu işleri yönetiyormuş. Sonra bizim oğlan nasıl becerdiyse adamın elinden herşeyi almış. E tabii pazarlama piyasasıda ellerien düşmüş. Devam etmesine gerekçede o kadınların yapacak başka bir şeyleri olmaması. Kızlarını iyi koruduğu, adamların onlara pislik gibi davranmasına izin vermediğiyle övünüyordu. Velhasılı kelam bazı cümleleri anlamak için iki defa okumak zorunda kalsamda kitabı sevdim. Değişik bir kurguydu. :)

Konumuza gelirsek Anya belalı arkadaşının ısrarıyla öküzün önde gideni tipli adamın partisine gider. Bİraz kaldıktan sonra gitmek ister, arkadaşı ise gelmemekte ısrarcı. Adamı tam kolları arasına almış. Kızımız ceketini filan almaya gidince bıraktığı odanın önünde yerde buluyor. Taksi aramaya çalışırken telefonunun şarjı bitiyor. Ceketini bıraktığı odanın açık kapısından bir telefon görüyor. Hemencecik telefon ederim derken partiyi verenin abisiyle karşılaşıyor. Adam buna kızsada ilk başta, sonra amacını anlayınca eve bırakmakta ısrar ediyor. Kızın apartmanının ne kadar güvensiz olduğunu vs bir sürü eksik gözüne çarpıyor. Hatta eve girince etrafı kimse var mı diye kolaçan ediyor. Sonra kızı bırakıp gidiyor. Bunun ertesi hafta apartmanın bozuk asansörü düzeltiliyor, güvenlik kodu değişiyor, lambalar yenileniyor, kapılara yeni iki kilit takılıyor. Hah birde süpriz bir telefonda cabası. Kızımız iade ediyor ama eve bir gün gelirken adamı kapıda buluyor. Alırsın, almam derken kızı zorunda bırakıyor. Adam kızdan uzak durmak istiyor ama kulübünde Anya ile kardeşini görünce şarteller atıp kız üzerinde hak talep ediyor. O saatten sonra da hiç bir şey eskisi gibi olmuyor. :)

Değerlendirme;



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...