8 Mayıs 2012 Salı

The Ultimate Betrayal - Michelle Reid


Kitap Adı: The Ultimate Betrayal
Yazar Adı: Michelle Reid
Türü: Günümüz Aşk, Harlequin
Yayınevi: Harlequin
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 288
Çıkış Tarihi: 1995


"Barışmaları daha değişik olabilirdi puan oradan kıstım." demişim bitirdiğimde. Aradan uzun bir zaman geçtikten sonra uzun bir yorum yazma şansı yakalayabildim. İçim sızlaya sızlaya okuduğum nadir kitaplar arasındandır. Konusu ise çok hassas. Aldatmak! Hele başlangıçta kitabın içinden öyle bir alıntı var ki içim orada başladı sızlamaya.

"Kesinlikle yapmak istememiştim. Sadece birine ihtiyacım olduğunda oradaydı..."

18 yaşında tazecikken adamla tanış, gözlerin daha toz pembe görüyorken hamile kal ve evlen. Altı yılda bir tana ikiz olmak üzere üç çocuğun olsun. Bu arada kocanı ihmal ettiğini ve görmezden geldiğin ipuçlarını bir akşam arkadaşın telefonda ortaya çıkarıp artık gözlerini açıyorsun. Adam eve geliyor. Yüzünden "Ben suçluyum" diye bağıran bir ifadeyle. Anlıyorsun, bildiğini öğrendiğini. O anda boşluğa düşüyorsun sadece. Hissizleşiyorsun. Kocan ise şaşırıyor. Bağırmanı, ağlamanı bekliyor çünkü. Nasıl kırıldığını anlatmanı.

Sen yıkılmayınca, o yalvarışlara başlıyor. Söz, yapmayacağım! Bir daha olmayacak! Kalkıp gidiyorsun oradan. Yıllardan sonra ilk o gece kocandan ayrı yatıyorsun. Dayanamıyorsun yüzünü görmeye, bırak beraber yatmayı! Ama bu hareketinin getirdikleriyle karşılaşıyorsun ertesi sabah. Küçük kafalarının içinde büyük akılları olan iki çocuğun farkediyor bu değişimi. Sen ne kadar yüzüne o "herşey yolunda" gülümsemesini taksan da, hissediyorlar, görüyorlar. Aileni ise ayırmak aklından geçiyor ama yapamıyorsun. Kocan ise seni kendi evinde köşeye sıkıştırılmış bir hayvan gibi hissettiriyor. Kendine ait alana ihtiyaç duyuyorsun.

En kötüsü ise aranızda kıvılcımın herşeye rağmen yitmediğini farkediyorsun. Kendi vücudun tarafından ihanete uğradığını hissediyorsun. Ondan sonra ufak ufak umut zerrecikleri doğuveriyor içinde. Ne kadar engellemeye çalışsanda fayda yok. Öyle bir zaman geliyor ki, olaylar tam anlamıyla konuşulup halledilmese de, az da olsa bir huzuru kavuşuyorsun.

İşte o huzuru "öteki" kadın evi arayarak yerle bir ediyor. Birde olayın üzerine tekrar hamile olduğunu öğrenince çıkmaza giriyorsun." Bundan sonrasını pek hatırlamıyorum. Zaten sonunu beğenmediğimden aklımda kalmaması doğal ama ben bu kitabın diğer herşeyini sevdim. Diyalogları, karakterleri olsun süperdi. Yazarı çok severim ve bir kere daha kendini bana kanıtladı. Bu güzel kitabı okumama sebep olan ablama ise çok teşekkürler. :)

Değerlendirme;

 4.5/5 




2 yorum:

  1. Uzun zamandır yoksunuz,yorumlarınızı özledim:))AYŞE

    YanıtlaSil
  2. Evet, şimdi bakıyorumda bir aydır hiç bakamamışım. Çok yoğun kitap okuyorum, neti bıraktım neredeyse. Ama telafi etmeye çalışacağım. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...