12 Temmuz 2012 Perşembe

Ahlaksız Teklif - Nicole Jordan


Kitap Adı: Ahlaksız Teklif
Yazar: Nicole Jordan
Türü: Tarihi Aşk Romanı
Yayınevi: Epsilon
Seri Adı: Notorious
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: 5
Format: Paperback
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 294
Çıkış Tarihi: 2009

Çevirmen: Fulya Özgener

Bu yazıyı yıllar yılı önce yazmıştım. Bu sebeple o zaman ki çatlaklığımdan sorumlu tutulmamayı talep ediyorum. :)

Eğer kitabın konusuna dair fikir sahibi değilseniz, büyük ihtimal ne demek istediğimi anlamayacaksınız. Daha önce kitabın özetine bakmışsanız veya yorum okumuşsanız hatta mümkünse kitabı okumuşsanız bunu okumanızı tavsiye etmekteyim.

Ön bilgi olarak karakterlerimizin ismi Damien ve Vanessa. Kitapta çocukları olmasa da ben kendimce olayı komedileştirmek adına çocukları olduğunu ve çocuğun Damien'a (yani babasına) "Annemle nasıl tanıştın Baba?" sorusunu yönelttiğini farz edelim. Oda başlasın anlatmaya. "Dayın olacak adam halanı kaçırdı. Birde üstüne sakatladı. Bende Dayının bütün parasını kumarda kaybetmesine yol açtım. Sonra annen geldi, benden merhamet diledi. Ahlaksız bir teklifte bulunup, metresim yaptım. Tabii, sonradan işler karıştı. Bu eşşek kafalı baban, annen gibi melek bir kadına aşık oldu ama domuz inadı yüzünden kendine itiraf etmesi ne mümkün!

 Hani Jerremy amcan varya, benim bu domuz inadımı kırmak için anneni kaçırıp, alı koydu. Bende ona sinirlenip düello teklif ettim. Annen yalvar, yakar oldu ama ben yozlaşmamış bir hayvan gibi davranıp anneni evden kaçırdım. Sonrada son anda düellodan vazgeçip havaya ateş edince, Jerremy amcan kolumdan mıhladı beni. Allahtan iyi bir silahşör değildi. Nalları dikmiştim yoksa! Neyse... Tabii, kurşunu yiyince beyne adrenalinle beraber kan gitti ve aklım başıma geldi. Annene büyük yamuk yapmıştım. O yüzden halanla dayını evermeye karar verdim. Annene de büyük bir servet teklif ettim özgürce yaşabilmesi için. Annende bana minnettarlıkla geldiğinde bende kuzu gibi sevgisi için dilendim. Özetle evlendik, ahanda sen oldun. Al öğrendin hikayeyi yeme başımın etini daha fazla!" diyip hikayeyi anlattığını kurgulamıştım. Aslında bütün bunlar gerçekten oldu! Nasıl mı? Orası kitapta!

Değerlendirme;




0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...