10 Mart 2012 Cumartesi

Club of Shadowlands - Cherise Sinclaire



Kitap ismi: Club of Shadowlands
Yazar Adı: Cherise Sinclaire
Yayınevi:  Loose Id
Türü: BDSM, Günümüz Aşk, Erotik
Seri Adı: Club of Shadowlands
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: 6
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa: 155
Çıkış Tarihi: 2009




Öncelikle kitabın içerdiklerine bakalım;

Zachary; Gölgeler Diyarı Kulübünün sahibi, namı değer Efendi Z, dul iki çocuklu, psikolog, ilk bakışta kızımızdan hoşlanmış ve etrafta dönen şeylere karşı ilgisini görünce şansını denemek isteyen taş gibi varlık!

Jessica; Mühendis, bekar, fırtına da arabası bozulmuş ve en yakın yere sığınayım derken orasıda bir seks kulübü çıkmış mı? Efendiside pek bir ilgisi çekmiş, arabanın fenerine maruz kalmış geyik misali etrafa şaşkınlıkla bakan, bu konularda masum bir kızımız!

Diğer karakterler çok az bahsedildiği için girmiyorum. Hikayeyi sevdim ama 4 mü versem üç mü versem diye düşündüm. Ortasında karar kıldım. Efendi Z beni etkiledi ama ne bileyim olayların hızlı gidişi işin eğlencesini mi kaçırdı nedir? İkilinin arasındaki şehvet apaçık ortada ama diğer duyguları çok az hissedebildim. Onlarda kızın başına gelen iki tane ortama mal olmuş gösterilerdi. Sonrasında baya anlayışlı bir Z ile karşalaştık. Ayrıca kızı paylaşmasına - tam anlamıyla değil ama bir gösteri uğruna başkasının ona ellemesine izin vermesine - sinir oldum...

Olay bizim kızın arabasının fırtınada bozulmasıyla yakınlarda ki ilk yerleşime sığınmasıyla başlıyor. Bu yerin ne olduğunu eline imzalamadan giremeyeceğini belirttikleri şeyi okumadan imzalayana kadar bile fark etmiyor. Ne zaman ki salona giriyor ve bir şeylerin çok ama çok yanlış olduğunun farkına varıyor. Herşey bir yana kapıda ilk karşılaştığı adam ise oldukça ilgisini çekmiştir. Barda bir kaç içki içip içinin ısınması talimatı verilir ama Jessica olduğunda daha fazla meraklıdır olanlara. Etrafta dolaşır. Aslında etrafı keşfetmesine Z izin veriyordur. Kartal gibi onu uzaktan izliyor, gördükleri karşısında tepkilerini gözlemliyordur. Kadın tam anlamıyla itaatkardır ama bunu kabullenecek güce sahip midir?

     Değerlendirme;
3.5/5 





0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...