6 Mart 2012 Salı

Kumarbaz Aşk - Nora Roberts



Kitap ismi: Kumarbaz Aşk
Yazar Adı: Nora Roberts
Yayınevi: Harlequin
Türü:
Günümüz Aşk
Seri Adı: MacGregor
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: 10
Format: Paperback
Dil: Türkçe
Sayfa: 224

Çıkış Tarihi: 2012


Okumadan önceki tepkim;

Bu kitap polisiye aşk gibi durmuyor. Yazara son bir şans veriyorum. Eğer buda zevkime hitap etmezse Nora Roberts defterini ebediyete kadar kapatıyorum.

Okumadan sonraki tepkim; 

Sanırım bu yazarın hiç bir zaman sırf aşk yazdığını göremeyeceğim. İlla ucundan bucuğundan bir gerilim, macera, kaç, kovala olacak! Tarzı böyle tabii ama ben yazarı o kadarda zevkle okuyan biri değilim. Bu kitabı diğer okuduklarıma göre bir nebze daha aşk önde olanlarındandı. Başları gayet güzel başladı. Justin karakterini sevdim. Kızımız ile kavgaları filan eğlendiriyordu. Özellikle kızın babasının olduğu sahneler evlere şenlikti ama kitabı karakterleri dışında sevemedim o kadarda. Diğer okuduğum kitaplarına nazaran iyiydi ama yazara karşı ön yargı mı gelişti bende bilinmez sevemez oldum kitaplarını. Bir daha da okumayı düşünmüyorum bu yüzden. Ayrıca örselemek kelimesi gözüme çok battı kitapta. Çok fazla geçiyor öpüşme sahnelerind. Sanki duruma oturmadığını veyahut pot durduğunu düşünüyorum.

Konumuza gelirsek Serena MacGregor o kadar gördüğü eğitimde sonra bir cruz gemisinde çalışıp insanları tanımak istiyordur. Pek sevgili iskoç babası bu işe itiraz etsede kısa sürede herkes durumu kabullenir. Yada kabullenmiş gibi gözükmektedir. Zira Serena'nın son yolculuğuna katılması için genç bir arkadaşını kandırır. E tabii oğlanımıza kızının orada çalıştığını söylemez. Justin ile Serena kumarhanede ilk karşılaştıklarında bir çekim oluşmuştur. Ondan sonrada adam kızı her fırsatta yakalamaktadır. Daha kızın Daniel MacGregor olduğunu olmadan peşini bırakmamaya karar vermiştir. Ama her zaman ki geçmiş işlere gölge düşürür.

Değerlendirme;


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...