21 Nisan 2013 Pazar

ÜKG Özel Etkinlik | Oniks - Jennifer L. Armentrout (Bonus Bölüm!)

 



 Bir ÜKG turuyla daha size merhaba demekteyiz!

Oniks ülkemizde Obsidiyen kasırgasından sonra cidden çok beklenen kitaplardan biri oldu. Yazarımız bize uzaylıları bile sevdirdi. Yazımın devamında ki Bonus bölümü kaçırmayın diyorum! Bakalım öküz severler - pardon Daemon severler - size neler hazırlamış;






20.04 | Yorumbaz: Konuk Yorum + Selam Dünyalı
20.04 | Kitap Esintisi: Obsidiyen'in Kopardığı Fırtınalar
21.04 | Kitab-ı Sevda: Kitap Yorumu + Yazarla Söyleşi

21.04 | Romancekolik: Kitap Yorumu +  Bonus Bölüm








Kitap Adı: Oniks
Yazar Adı: Jennifer L. Armentrout
Türü: Genç Yetişkin, Bilim Kurgu, Romantik
Yayınevi: DEX
Seri Adı: Lux
Seri Sıralaması: 2
Toplam Kitap: 5
Format: ARC/Paperback
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 396
Çıkış Tarihi: 2013
Çevirmen: Bilge N. Zileli Alkım

SPOİLER UYARISI!


Evet, psikolojik olarak artık yorum yazmaya hazırım sanırım. Neresinden tutsam - öhö içiniz fesat - elimde bir taşlık - kas, adele filan işte caaanım - belireceği Daemon Black ile bir randevudan daha sağ çıkmış bulunuyorum.


Hala kendime pek gelmiş sayılmam ama hatrınız için kendime çeki düzen verip bu oğlanın bu macerada hangi yaramazlıklarla karşımıza çıktığına bir bakalım.

Bir önceki kitapta Daemon'ın eşekliğini, öküzlüğünü, ruhsuz öküzlüğünü, dahi öküzlük evrelerine görmüştük. Bu kitapta da yenileri ekleniyor. Romantik öküzlükten, duygusal öküzlüğe geçişler insanın içini eritip, bitirmekte benden uyarması. "Daemon sen neymişsin yevrummmm!" dedirtecek cinsten. Herşeyin o sümüklü paçoz Katy yüzünden olması tabii hiç hoşumuza gitmiyor. Bir de caaanım çocuk yaranamıyor mu bunlara rağmen? Hematil ile yakut karışımı onikslere batırılısıca Katy.



Bu tipe nasıl kızabilir, kırabilir, gururundan tırmık geçirip, egosunda kriket oynayabilirsin be ey zalim? Hele şu laflara bak. "Dudaklarım hayatlar değiştirir, bebeğim." demiş, senin görevin eriyip, gülüp, öpüp, koklaşıp, dizini kırıp, Daemon'a mini Daemon'lar vermek tamam mı?! Despot tarafımı gün yüzüne çıkartmayın benim aa.

Ama bu kız sabır tellerimde kemençe çaldı bütün kitap boyunca. Akortsuz mu akortsuz hemde. Bir anı bir anını tutmaz mı bir insanın? Bir insan hiç susmaz mı? Bir insan azıcık affedici olmaz mı?


01:45'e atlayın direkt. Her bu rezilliklerinde Daemon'ı bunları söylerken hayal etmek ise ayrı bir iç burukucu tabii. Çocuğun tek eksiği askerliğini yapmamış. Sigorta devletten, para devletten, ev devletten daha ne istiyorsun kızım böyle kapı bulmuşsun. Çocuk bi gittiğin yolu önceden ceketiyle silmediği kaldı. Royal bitchlikte bir yere kadar ama.

Gel gelelim bi Blake rüzgarı - öfff poyraz daha çok, yıkıp geçti resmen - esiyor ki bir kere daha Katy'i esefle kınıyorum. Daha önce YA kızları hakkında bir yazım vardı. Bilmem hatırlar mısınız? Hani şu kızın esas oğlanı dinlemediği ama sonra tükürüğünü yalayıp sözüne geldiği durumlardan biri de burada bulunmakta. Blake bu konuda klişeydi bence. İyi olmak için çok iyiydi ve yazar şaşırtmadı. Baştan kötü yapacağı çok barizdi. Konuda ben aşırı şaşırtan bir durum olmadı. Jennifer hiç yakıştıramadım!


Sonlarına doğru kitap bir bayır aşağı gitmeye başladı ki takın gözlükleri, uçuyoruz!


 Yazarken bile elimin titrediği, hüzünlendiğim bir olayla bodoslama duvara tosladık. Bu kitapta çok cici tarafını gördüğümüz, Dee'nin kapıldığı çocuk Adam sizlere ömür. Gidip başında ağlayacağımız bir mezar taşıda bırakmamışlar geride. Külleri savurdular gitti.


Birde Katy kaçırıldı, göçürüldü, eziyet edildi. Umuyorum ki o çektiğin acılar beynine akıl olarak dönmüştür. Bitch olma yahu? diyebilirsiniz, Katy'nin ergen angst'inde bir numara olduğu konusunda benimle savaşanınız olmayacaktır sanırım.

Kendime inanamadım Daemon'a adadığım yazıda Katy'e çemkirmekten oğlumuzun güzelliklerini anlatmaya yer kalmadı ama en iyisi siz okuyun ve süprizi kaçmasın!

Sonunda çiftimizi böyle gördüm... sevindim, rahatladım, havalara uçtum, çatladım, patladım, kıskançlık krizimden sonra kuaförümün gözüne bir süre gözükmesem iyidir.


Değerlendirme;




Durun! Dahası var! İşte karşınız Oniks'ten bir Bonus Bölüm! Katy'nin kafese hapsedildiği bölümü birde Daemon'ın gözünden okuyun.




Open publication - Free publishing - More bonus


Ve son olarak ÇEKİLİŞ !

  • Çekiliş ayın 27'sinde bitecek 
  • Sadece Türkiye için geçerlidir.
  •  Kazananlar 2 gün içerisinde bizlerle iletişime geçmezse hak bir sonraki kişiye geçecektir.
  •  Aşağıdaki Rafflecopter aracılığı ile çekilişe katılıyorsunuz. 
  • Rafflecopter'daki verilen tüm seçenekleri yerine getirmeniz şart değildir. Sadece kazanma şansınızı arttırırlar.
  •  E-mailinizi kontrol edin, çekiliş sonunda size oradan ulaşacağız. İyi şanslar!

a Rafflecopter giveaway

Son olarak tüm katkılarından dolayı DEX'e kucak dolusu teşekkürlerimi buradan iletiyorum!

 

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...