17 Aralık 2013 Salı

Vendetta - Autumn Karr & Sienna Lane








Kitap Adı: Vendetta
Yazar Adı: Autumn Karr & Sienna Lane
Türü: Günümüz Aşk
Yayınevi: Self-Publisher
Format: ARC
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 229
Çıkış Tarihi: Aralık 2013
Değerlendirme: 3.5 / 5
Amazon US | Amazon UK | B&N



I first intrigued by this book description. Bu then who couldn't ? Description end with heroine shoot hero! When author gave an ARC to me, I start reading right away.

I must I haven't expect the forbidden love theme. Two enemy families children find themself falling love each other. This two family is a mafia and because of our character loyal to their family, thing get quite out of hand.

I've so much hope for our hero, he seem so promising but in the end I couldn't find what I want from him. And don't like the fact our heroine twist him around her finger.

But there was a chemistry between them, sex scenes is hot, feeling of despair to be with together expertly described to reader. Alas I'm couldn't feel the love between them much.

I gave 3.5 starts mostly for the fiction and surprise factors, but with much stronger plot and a little bit more mafia issues in the pot would be great to me.


Kitaba ilk özetiyle kapıldım aslında. Kim kapılmazdı ki? Özet resmen kadın karakterin, erkek karakteri vurmasıyla bitiyordu. Yazarımız kitabın ARC'sini bana verince durmadım hemen okumaya başladım.

Öncelikle kitapta yasak aşk teması bulmayı beklemiyordum. İki tane düşman ailenin çocukları birbirlerine aşık olurken buluyorlar kendini. İki ailede mafya olunca ve baya bir ailelerine bağlı olunca işler baya bir sarpa sarıyor.

Erkek karakterde bence süper şeyler ortaya çıkma potansiyeli vardı ama beklediğimi bulduğumu pekte söyleyemeyeceğim. Çift arasında ki arzuyu hissedebildik, kavuşma konusunda bir çaresizlikleri de vardı ama güçlü bir aşk hissiyatı bana yansıtılmadı.

Puanlarımın çoğunu kurguya verdim ama ortaya daha sağlam bir entrikayla beraber mafya temasını daha ön planda işleseydi bence süper olurdu. Kızımızın sanki oğlanı parmağında oynatıyormuş gibi bana görünmesi pekte hoşuma gitmiş değil. Erkek karakterlerimi biraz alfa seviyorum.

Cinselliğe gelirsek gayet ateşli sahneler vardı. Kitaptaki sürpriz faktörler yüzünden puanım 3,5!







0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...