12 Eylül 2014 Cuma

Record Series - K.A. Linde


Kitap Adları: Off the Record, On the Record
Yazar Adı: K.A. Linde
Türü: Günümüz Aşk, Erotik
Seri Adı: Record
Toplam Kitap Sayısı: 3
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 445, 382
Çıkış Tarihi: Mart, Ağustos 2014
Değerlendirme: 4 / 5, 2 / 5


Bu yorum spoiler içerebilir!

Farklı işlerde çalışan karakterleri okumak bana hep cazip gelmiştir ve bu kitaba da başta beni çekende aynı faktör oldu. İster istemez bu adam Senatörlük seçiminin koşuşturmasında bir ilişkiyi nasıl yürütecek diye düşündürtüyor. Gel gelelim ortaya çıkan tam bir ilişki fiyaskosu.

Hikayeye göre kızımız bir üniversite gazetesinde muhabir ve çok ünlü Senatör adayımızın hakkında kötü bir makale yazıyor. Çiftimiz işi ilerlettiklerinden sonra toplum karşılarına çıkmalarına engelde hem bu makale hem de kızın daha üniversite mezunu bile olmamış genç biri olması. Hepimiz siyaset skandallarını pek iyi biliriz. Malum o kişiler toplum örneği (!?) olmak zorundalar veya zorunda bırakılıyorlar.

Lafın özü bu durum benim sinirlerimi de sınırlarımı da epey zorladı. Hikayeyi okurken hep bir duvara tosluyormuşum gibi bir his bıraktı zira çiftimizin başına gelende bu. Ne yapsalar, yapacak olsalar "Ay aman biri görmesin, duymasın, kariyerlerimiz nolur," tiradları bolca kitabımızda geçiyor anlayacağınız. Adam neyi daha çok istediğine karar veremeyen bir öküz, kızımız ise gençliğinin baharında bu öküze toslama hatası yapmış bir zavallı.

İlk kitabın  sonunda öküz seçimini yapamadığı için kızımız onun yerine yapıp o koca kıçına tekmeyi basıveriyor. Gel gelelim ikinci kitapta bunlar şimdi tutkulu bir şekilde birleşirler diye bekleyenlerden olunca dondurması yeri boylamış çocuk gibi hem ağzı açık, hemde gözleri hüsranla dolmuş şekilde kaldım. 

'Neden?' derseniz, öncelikle hangi romans tanımına sığar bilemeyeceğim ama yazar çiftimizin kitabın %85'ine kadar barışmayacağına karar vermiş. Sırf onunla kalmamış ikisini de başkalarıyla eşleştirmiş, araya böööyle bir sekiz ay boşluk koymuş ki iyice delirsinler birbirleri için. Bilin bakalım noldu? Deliren BEN OLDUM!! Yazarımızı dehşet bir şekilde bu kararı için kınamak istiyorum. Be kadın ne istedin bu çocuklardan? Resmen reytinge kurban giden diziler gibi oldular. 

Bütün kitaptır beklediğim kavuşma sahnelerini kısacık ve SONUNDA okuyunca tansiyonum zirve yapıp kitap için iade bile istedim. Durum böyle olunca anladım ki beklentiyle kitaplara başlamamaya devam etmeli ve salim kafayla seriyi bitirmeliyim. Spoiler uyarımdan sonra yorumu okumuşsanız, bunlar sizi rahatsız etmezse, farklı bir şeyler okumak istiyorum diyorsanız o zaman tam size göre bir kitap. Keyfini çıkarın!

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...