13 Şubat 2014 Perşembe

Camlar Şehri - Cassandra Clare





Kitap Adı: Camlar Şehri
Yazar Adı: Cassandra Clare
Yayınevi: Artemis Yayınları
Türü: Genç Yetişkin, Urban Fantasy
Seri Adı: Ölümcül Oyuncaklar
Seri Sıralaması: 3
Toplam Kitap Sayısı: 6
Format: Paperback
Sayfa Sayısı: 624
Çıkış Tarihi: 2011
Çevirmen: Selim Yeniçeri
Değerlendirme: 4 / 5
Yorumlanma Tarihi: 2011


Seriye arkadaş vasıtasıyla başlamıştım. Çok uzun süre historical okuyup fantastiğe geçmek benim sinirlerime hiç iyi gelmemişti şahsen. Young Adult tarzından soğudum hatta :) Bunlar neden kavuşamıyor, neden bir sarılma bile yok bu işin içinde diye içimden isyan etmiştim. Camlar Şehrinde böyle bir şey olmadı. Kitap her açıdan benim isteklerimi karşıladı. Sürekli aksiyon ve macera kitabı soluksuz bitirmeme neden oldu. Jace karakterini çok seviyordum şimdi daha da bir sevmeye başladım. Gerçekler açıklandı. Kötüler diziden diskalifiye oldu. E daha ne olsun :) Ama üzücü kayıplarda verildi.

Bu kitapta Clarissa yani herkesin deyimiyle Clary annesini uyandırıcak sihri yapması için Camlar Şehrine gidip iblis efendisini bulması lazımdır. Ama Jace buna izin vermiyor. Kızın özel olduğu anlaşılırsa Merkez tarafından alı konulucağını biliyor. Clary'e söylemeden önceden Camlar Şehrine gitmeye çalışsada son anda "Unutulmuş"ların saldırısına uğruyorlar ve zar zor kendilerini Idris'e giden kapıdan geçiriyorlar. Clary bütün bunları duyduktan sonra çıldırmıştır. Kendi kapısını kendi mührüyle çizer ve kendini Idriste bir göle uçarken bulur. Düştüğü göl Gölge Avcılarını zehirleyip halisünasyonlar gösteriyordur. Clary'nin yanında Luke'da olduğu için kızımız hayata döner ama Camlar Şehrinde dönen entrika, aşk ve savaş üçgeninden fazlaca nasibini alıp bitap düşecektir.  

   

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...