25 Temmuz 2012 Çarşamba

Sonsuz Karanlık - Jeaniene Frost




Kitap Adı: Sonsuz Karanlık
Yazar Adı: Jeaniene Frost
Türü: Fantastik, Romantik
Yayınevi: Artemis
Seri Adı: Gece Avcısı Dünyası
Seri Sıralaması: 2
Toplam Kitap Sayısı: 2
Format: Paperback
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 431
Çıkış Tarihi: 2011
Çevirmen: Bige Gündüz

Mencheres ah Mencheres, böyle bir adama dönüşeceğini bileydim sana hiç soğuk nevale gibi hakaretvari bir söylemde bulunurmuydum? Kitap boyunca durup durup kendimi içim erirken buldum. Utanmasam dört kitaptır okuduğum Bones'a ihanet edeceğim. :P Şaka bir yana yazar bu kitapta dikişi tutturmuş ve hoş bir hikaye ortaya çıkmış. Çok az sıkıldığım bir kitap oldu. Aşkı bana hissettirdi. Duygulandırdı. Meraklandırdı. Gerdi. Güldürttü. E daha ne olsun değil mi?

Bu kitapta sevdiğim şeylerden birisi ise Mencheres'imizin dört bin beş yüz yıl önce bir Mısır Firavunu olması dolayısıyla mısır ve mitolojisi hakkında ki ufak çaplı bilgiler. Mısır mitolojisine bayılırım bayılmasına da ritüelleri hep bu kadar kanlı mı olmak zorunda yahu? Bu sebeple bayılmalarım neredeyse öbür türlüsüne dönecekti. Sözün özü kızımız Kira'ya BA-YIL-DIM. Dobra, sözünü sakınmayan, olgun bir kızcağız. Ne istediğini biliyor. İdeal karakter vallahi. Mencheres'ime de anca böylesi layık olurdu zaten. Sonunda oğlanımız huzura erdi ya, bende o huzur içinde kitabımı kapattım. Yüzümde bir sırıtış hissettim ayrıca. :)

Mencheres'i sadece Gece Avcısından tanıyanlar; bunu okumalısınız! Ah yaralı Firavunumu birde bu haliyle görün .:))


Değerlendirme;


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...