3 Ağustos 2012 Cuma

Sandıkta Neler Var? #2 |Tatil|

İlk Sandıkta Neler Var? yazımda söz verdiğim gibi tatile özel yazımla karşınızdayım. Tatil uzun olunca listede bir o kadar kabarık oluyor. Ama kendimi tanıyorsam, bu yazdıklarımın yerine başkalarını seçip okuma ihtimalimde pek yüksek. Lafı fazla uzatmayarak listeye geçelim.

Çıksa da okusam diyip, tatilime rastgelen naçizane kitapçıklardan başlayalım.

İlk olarak R.L. Mathewson'ın Neighbour From Hell serisinin üçüncü kitabı olan Checkmate var.



Serinin ilk kitabını kahkahalarla okurken, ikinci kitabında aynı performansı yakalayamamıştım. Bu sebeple seriye dair son kararımı bu kitaba bırakıyorum. Ayrıca umuyorum ki yazar karakterlerinde yenilemeye gidip, birbirlerinin taklidi gibi kurgulamamıştır.


*****

 Bir diğer kitabımız ise yine çok sevdiğim bir seri olan G.A. Aiken'in Dragon Kin serisinden How to Drive a Dragon Crazy.




İsmi bile gülmeme yetiyor. Beni güldürebilen yazarlarım bendeki yeri apayrıdır. Mizah herkesin harcı değil buda bir gerçek. Bu kitaba gelirsek ikinci kitaptan beri birbirlerini yiyen, kıran, bağıran, delirten bir çifti okuyacağız. Kızımızı boğma isteğiyle doluyken, bu benim için kolay bir deneyim olmayacaktır. Özellikle her yaptığının "haklı" olduğunu sanması ve insanlarında öyle davranması bolca sinirlerimi zorlayacaktır elbette. Ama merak ve mazoşistliğim sağolsun, okuyacağım tabii.


*****

Şu son zamanlarda yine Orta Çağ bağımlılığım baş göstermeye başladı. Bu bağımlılık yüzünden geçen sene neredeyse tüm yazımı Orta Çağ kitaplarıyle geçirdim. İşte seçtiklerimden bir kaçı;



Catherine Coulter orta çağı hakkıyla yazan yazarlardan. Geçen sene Viking serisini severek bitirmiştim. Bu seneye de kısmetse bu seriyi okuyacağım.

*****

  *****


 *****


*****



*****


*****


Serinin ilk kitabını okumuştum. Diğerleride elimde mevcut. Bakalım nasıllarmış?

*****


*****


*****

Bu sene Paranormal Romance - çiftlerimize odaklı fantastik içerikli - kitaplara merak sarmış bulunmaktayım. Listemin en başında Kristen var.



Söz konusu Kristen Ashley ise kafadan seriyi okuma listeme koyuyorum. Hele ki bodice rippers - kitaplarda kahramanların başına gelmedik kalmayan kitaplara verilen bir lakap - fanı olarak duyumlarıma göre tam bana göre bir seriymiş.


*****



Üçüncü kitabına geldiğim seriyi bitirmek bu yaz yapacaklarım arasında. Söz konusu bu yazar olunca aksi düşünülemez!

*****


Pride serisi biter bitmez buna başlayacağım. Yazarın tüm kitaplarını tüketip, onun kitaplarından mahrum kalmaktan korkuyorum.

*****


Aylarca merakla bekleyip, çıktığı gün okuma hevesini kaybettiğim naçizane kitap sende listedesin.

*****


Gülebileceğim bir şey söz konusu herşeye varım.


*****

Liste devam edecektir. Şimdilik bu kadarını sizle paylaşabiliyorum. :) Sormak istediğiniz bir şey varsa lütfen çekinmeyin. Ayrıca sizde okumak istediklerinizi paylaşabilirsiniz. Yeni kitaplar keşfetmek her zaman en sevdiklerim arasındadır.

Sevgiler,

Hanife Albayrak



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...