11 Mart 2013 Pazartesi

Hot Ticket - Olivia Cunning



Kitap Adı: Hot Ticket
Yazar Adı: Olivia Cunning
Türü: Erotik, BDSM, Günümüz Aşk
Yayınevi: Sourcebook Casablanca
Seri Adı: Sinners on Tour
Seri Sıralaması: 3
Toplam Kitap Sayısı: 5
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 299
Çıkış Tarihi: 2013



Vuhuuu! Jace'e de böyle kapak giderdi şimdi. Süper. Ee kitaba da süper olmaktan başka bir şey bırakmamış. Tamamen keyifle okudum, gayet akıcıydı. Jace aşığı oldum, çıktım.






Biz kadınların sonunu bu yaralı erkeklere zaafımız getirecek kardeşim. İçim cızlaya cızlaya okudum. Okurken yazarımızı da takdir ettim. Süper bir kurgu yapmış. Zaten seriden manyak bir özgünlük akıyor. Karakterlerinden tasvirlerine, esprilerinden tut bence herşeyi özgün, sevilesi, bağrına basılası.

Kitabı aslında çıkalı beri bilerek bekletiyordum. Rock Hard'ı okuyanlarınız varsa bilir. Kadın karakterimiz Aggie ile orada karşılaşıyoruz. Ama nereden öyle bir şey sezmişsem bilemiyorum, kızımızı ben yaşlı olarak algılamışım. Buna dominatrix olması - dominantın bayan versiyonu işte, hani şu kırbaçlar sallayan, lateks korseli, uzun deri çizmeli hatırladınız mı? - ve konuşma/düşünme biçimide neden olmuş olabilir. Jace çok genç daha 26'sında, kadının yaşlı olması benim için kötü olmuştu. Velhası kelam Aynur'un bana yeşil ışık yakmasıyla kitaba yumuldum. İşlerim dolayısıyla bir haftada okumak zorunda olmam hiçte duygularımı etkilemedi. Severek, ağlayarak, kahkahalar atarak kitabı sonlandırdım.

Jace'in veya Aggie'nin geçmişlerine inmek istemiyorum, dolayısıyla size kitabıda anlatmayacağım. Zira o duyguları, şokları, hüzünleri okuyarak yaşamanızda yarar görüyorum. Kitabı ben hissettim.

Gelelim benim ilk kitaptan beri platonik olarak aşık olduğum Eric'e. Bu kitapta "yalnızım dostlar yalnızım" moduna girmiş benim üşengeç yarim. Biraz geçmişini de açtı ya merakım Nirvana yaptı. Ben nasıl Ağustos'u bekleyeceğim?! Beklesemde o kızı bu oğlana nasıl yar edeceğim. Şimdiden oturup, kara kara düşünüyorum. Ahh Eric.

Son olarak bu serideki hijyen sorunu beni grubun temizlikçisi Hanife abla olmaya ittirtecek duruma geldi. Tabii grubu temizlemek için insanın şöyle bir Super Cleaner Lady olması lazım.


Benden şimdilik bu kadar. Eric'in kitabı hakkındaki yorumumda da görüşmek üzere!

Değerlendirme;


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...