17 Haziran 2013 Pazartesi

XI. ÜKG Blog Tur | Tutkulu Notalar - Olivia Cunning






Uzun bir süreden sonra yeni bir ÜKG turuyla aranızdayız! Bu sefer karşınıza Erotik Romans türüne değişik bir hava katmış Olivia Cunning'in Tutkulu Notalarıyla çıkıyoruz. Bakalım bu sefer sizlere neler hazırladık;



Dikkat bu yazı diğer kitaplara dair ufak çaplı SPOİLER içermektedir.


| Karakterlerle Söyleşi |

 
Grubun ismini Günahkarlar yapmak nereden aklına geldi?

Sed Sinclair’in sürekli başının etini yiyordu ama bunu kesinlikle kabul etmiyor.

En çok ilham aldığınız gruplar hangileri?

Metallica, Nirvana, Black Sabbath.

Grup üyelerinin  hayatındaki kişisel değişimlerle herkes nasıl başa çıkabiliyor?

Aile gittikçe büyüyor. Ne kadar fazla o kadar eğlence.

Şimdi hepiniz çiftinizi bulduğunuza göre,  sahneye atılan o kadar sütyene ve kiloda ne oldu? Herhalde birkaç tanesini onca yılın hatırası olarak saklamışsınızdır?

Jessica hepsini yaktı.

Başka bir tur otobüsü daha almayı düşünüyor musunuz yoksa şuankinin genişleyebilecek duvarları var mı?

Her zaman ahır kaçkını bir tur otobüsümüz var.

Otobüste en çok sesi yapan kim?

Sed. İlgi odağı olmayı seviyor.

Tur otobüsünü temizlemek gerçekten o kadar kötü bir şey mi? 

Evet. Otobüste ne bulacağının bir garantisi yok.

Olivia sizin kitaplarınızı yazdığınıza göre içinizden biri Dare –Trey’in abisi - ve grubu hakkında yazılan kitapları okur muydu?

Dare’in aşk hayatını okumak Trey’i ürkütüyor.

Hiç tur için kondom şirketlerinden birini sponsor olarak almayı düşündünüz mü? Size ömür boyu destek sağlayabilirlerdi  ( ya da diğer yarınızı bulana kadar )

Sed Trojan’dan birkaç yıl önce yüklü bir stok almıştı.

Günahkarlar olarak sizin yüzünüzü web sitenizde görme ayrıcalığına sahip olduk ama harika partnerlerinizin resimlerini yayınlayabilir misiniz?

Özellerini korumayı tercih etmedikleri gibi Günahkarları groupie*lerinden çaldıkları için herhangi bir ölüm tehdidi almak istemiyorlar.

*Groupie grupların aşırı uçlarına kaçan hayranları. Grup üyelerinin seksüel ihtiyacından tutun bir çok şeyi karşılamaya gözü kapalı razı olan insanlar. 

Beş yıl önce herhangi biriniz şuan ki halinizi görebiliyor muydu?

Sed ünlü olacağımızı biliyordu. Aşk öngörmesi biraz daha zordu.




En edepsiz cinsel deneyiminiz?

Brian: Motorsiklet ve şanslı şapkayı içeren bir durum anımsıyorum.
Sed: Vegas’taki Eiffel Kulesinde. Hepsi kayda alındı.
Jace: Söyleyemeyeceğim.
Eric: Tek yumurta üçüzleri, karpuz ve bahçe hortumu içeriyor.
Trey: Tek yumurta üçüzleri, karpuz ve bahçe hortumu içeriyor. Eric sadece izliyordu.




Favoriniz olan cinsel pozisyon?

Brian: Ters kovboy.
Sed: O öylece ayakta dururken bende elim bir yerde, bacaklarım başka bir yerde olmalı.
Jace: Bilmiyorum. Sert.
Eric: Adam yatağın kenarında kadının bacakları arasında dururken. Olanları daha rahat görebilirim.
Trey: Ah, Double Time’ı okudunuz mu? Yeni bir favori pozisyonum var.




En iyi oral seks? Ya da kullanılmış teknik?

 Brian: Myrna bir harika ve parmağını tamda koyacağı yeri biliyor.
Sed: Aklınızı başınızdan alacak bu olaya sizi maruz bırakmak istemiyorum.
Jace: Bilmiyorum. Sert.
Eric: Rebekah aklımdan daha fazlasını uçurmakta.
Trey: Ethan Reagan’a yaparken ya da Reagan Ethan’ı yaparken, Imm, bu iş bitmek üzere mi? Eve gitmek zorundayım.

 

En iyi groupie seks deneyimi?

Brian: Groupie nedir? Ben sadece kız arkadaşımla beraber oluyorum.
Sed: Eric ile dört kıza aynı anda zevk veremeyeceğim üzerine iddiaya girdiğimde. Tekrar bahsi kazanmıştım.
Jace: Bilmem. Sert.
Eric: Başka verecek cevabın var mı Jace?
Jace: Hayır.
Eric: Sed’in dört kıza zevk veremeyeceği üzerine iddiaya girdiğimiz zaman. Sed kendinden geçmişti ve bende onun yerine işi bitirmek durumunda kaldım.
Trey: Brian’ın içinde olanların hepsi.



 
İçinde olduğunuz en büyük grup seks?

Brian:  Ben ve iki kişi. Bekle, bir keresinde Eric’te vardı. Ben ve üç kişi.
Sed: O kadar fazla sayamıyorum.
Jace: Üzgünüm, tarzım değil.
Eric: Sed’in yerine ben saydım. On iki.
Trey: On üç.
Eric: Yalan söylüyorsun Trey.
Trey: Ömrümün sonuna kadar süren bir orjinin içindeyim şu an. – Kitabında bir kadın ve erkekle yaşadığı ilişkiye dokundurma yapıyor. –




Seks yapılırken dinlenecek en iyi şarkı?

Brian: Aklımda oluşan herhangi yeni bir şarkı.
Sed: “Good-by Is Not Forever” dışındaki bütün şarkılar derdim ama Jess karşı çıkıyor.
Jace: Bilmem. Sert olan bir şey.
Eric: Jace’in söylediğinden.
Trey: Good-by Is Not Forever’da seks mi yaptın? Bu iğrenç, Sed.


 

Tur otobüsünde Myrna’nın size yaptığı favori yemeğiniz?

Brian: Seçim yapamıyorum. Myrna harika.
Sed: Domuz pirzolası!
Jace: Biftek seviyorum.
Eric: Lazanya. Çırpılmış yumurtası berbat.
Trey: Kirazlı turta.





Turlamak hakkında en zor şey? Hayır, kimin daha sert olduğu hakkında konuşmuyorum. *göz kırpma*

Brian: Myrna’dan uzakta kalmak.
Sed: Brian’ın söylediğinin aynısı.
Brian: Ne?!
Sed: Jessica’dan uzakta kalmak.
Brian: Söylediğim bu değildi.
Jace: Turlamaktan hoşlanıyorum.
Eric: Dar uyuma yerleri. Malum uzun boyluyum.
Trey: Otobüsteki banyolar.




Genel olarak Günahkarların başına gelen en iyi şey?

Brian: Platin albüm.
Sed: Grammy ödüllerine adaylığımız.
Jace: Günahkarlak hakkındaki her şey iyi.
Eric: Jace’in basçımız olması.
Jace: *yanakları kızardı*
Trey: Abimin grubu Exodus End ile yeni tur.




Sizinle beraber olmak için söylenen en komik/iyi şey nedir?

Brian: Kaçırılan kanişimin fidyesini ödemek için bir milyon dolara ihtiyacım var. Gerçi groupie olmadığını iddia ediyordu.
Sed: Bu külotlar beni çıplak mı gösteriyor?
Jace: Eğer sana oral seks yaparsam, beni Trey ile tanıştırır mısın?
Eric: Sen kimdin? Ah evet, davulcu. Üstad Sinclair nerede?
Trey: Bunları benim için tutar mısın? Göğüsleri hakkında konuşuyordu.
 


Partnerleriniz hakkında en sevdiğiniz şey?

Brian: Seni seviyorum deyişi.
Sed: Esnekliği. (Şaka yapıyorum… kısmen.)
Jace: Sabrı.
Eric: Yaratıcılığı.
Trey: Reagan’ın yeteneği, Ethan’ın sahipleniciliği.




Kişisel ve profesyonel olarak geleceğiniz için bir dilek dileseniz dileğiniz ne olurdu?

Brian: Ailemle uzun ve sağlıklı bir yaşam. Grubumla uzun ve sağlıklı bir kariyer.
Sed: Büyük bir aile ve Grammy kazanmak.
Jace: Aggie ve Günahkarlarla kalmak.
Eric: Sonsuz aşk ve daha iyi bir grup. (Şaka yapıyorum…)
Trey: İlişkim hakkında daha serbest olabilmek ve Günahkarlar şarkılarında kendime ait bir solom olması.
Kitaba dair yorumu merak edenler BURADA bulabilir.


| Çekiliş |

  • Tüm bloglardaki Rafflecopter uygulaması aynıdır. Tek bir blogtan giriş yapmanız yeterlidir.
  • Sadece Türkiye için geçerlidir.
  • Çekiliş sonuçlandıktan sonra kargoda kaybolan kitaplar konusunda bloggerlar hiçbir mesuliyet altında bırakılamaz, kitapları yayınevi temin etmektedir.
  • Çekiliş 22 Haziran Cumartesi günü son bulacak, kazananlar gün içerisinde açıklanacaktır.
  • Kazanan kişilerin açık adres, telefon numarası ile gönderilen e-mail'e iki gün içinde cevap vermesi gerekiyor. Aksi halde çekiliş yenilenecektir.
  • Çekilişe katılmak için +18 olmanız gerekmektedir.
a Rafflecopter giveaway





Katkılarından dolayı Ephesus Yayınlarına teşekkür ederiz!

Çeviriler şahsıma aittir. İzinsiz kullanılamaz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...