29 Kasım 2013 Cuma

XVII. ÜKG Blog Turu | Ella ve Micha'nın Sırrı - Jessica Sorensen



29.11 | Romancekolik | Yorum + 2. Kitaptan Tadımlık Alıntılar




Kitap Adı: Ella ve Micha'nın Sırrı
Yazar Adı: Jessica Sorensen
Türü: New Adult, Günümüz Aşk, Dram
Yayınevi: Pena Yayınları
Seri Adı: Sır
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: 4
Format: ARC/Paperback
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 320
Çıkış Tarihi: Kasım 2013
Çevirmen: Şerife Elif Subaş
Değerlendirme; 3.5 / 5



Ella ve Micha'nın Sırrı benim son zamanlarda favorilerime aldığım bir tür olan New Adult etiketiyle çıkmış ve bu türde çok sevildiğini gördüğüm, bu sebeple de çok merak ettiğim kitaplardandı. Yazarımızın daha önce The Coincidence of Callie and Kayden ve The Redemption of Callie and Kayden kitaplarını okumuş ve açıkçası o kadar da beğenmemiştim. Hatta şu an ne yalan söyleyeyim kitaba dair bir kaç detay dışında bir şey bile hatırlamıyorum.


Bu sebepledir ki Ella ve Micha'nın Sırrına biraz tedirginlikle başladım. Ama iki serininde sorunlu geçmişler olmasına rağmen bu kitabı daha duygusal öğeleri öne çıkarılmış olarak buldum. Bir kere Micha karakteri size yeter yani. Kızımızı yıllardır seviyor, herşeye rağmen pes etmiyor, tatlı mı tatlı, bağra basılası, sevgili yapılası, piercinglerine taktığım bir varlık kendisi.

Piercing demişken oğlumuzun kapakta görebileceğiniz üzere bir dudak piercingi var. Yalnız dişiyle çekiştirdikçe kitapta bana olanlar oldu. Rahatsız oldum, dersin benim canım acıyor. Neyse bunu belirtmeden geçmeyeyim dedim.

Buradaki kız karakterimiz son dönemlerde elimizi atsak ellisi, yüz ellisi, belki daha fazlasını bulacağım aptal kadın karakterlerden değildi. Belki aşkını Micha kadar hissetmedim ama ayakları yere basan, yaralı bir vatandaştı.

Çiftimizin arasında da ateşli sahneler baya bulunmakta söylemeden geçmeyeyim. Ama nasıl desem yazar aralarındaki seksüel çekimi yansıtsa da daha yoğun hale getirebilirdi sanki.

Diyaloglar ise kitaba dair sevdiğim bir başka artıydı. Micha'nın ağzından ne çıksa okuyup erime moduna geçiyor insan.

Son olarak çeviriye değinecek olursam başlarda biraz dilini yadırgasam, bir kaç hata gözüme çarpsa da kesinlikle su gibi aktığı konusunu söylemem lazım. Nasıl bittiğini anlayamıyorsunuz bile. Ve yazarımızın kitabı böyle havada bitirmesi hoşuma gitmedi. Bence seriye böleceğine tek kitapta herşeyi halledebilirdi.

Bitişide bana Effortless - S.C. Stephens'ın kitabını hatırlattı. Aman bahtları benzemesin! 




*****


2. Kitap The Forever Ella ve Micha'dan ufak alıntılar....



Ella'yı ön kapıya doğru çekiştirirken insanları yolumdan iterek uzaklaştırdım. Dışarı çıktığımızda kolunu tutup kendime doğru çevirdim ve havaya kaldırıp bacaklarını belime sardım.
"Araban nerede?" diye sorarken sıcak vücudunu kendime doğru bastırıyordum.
Ella kollarını boynuma doladı, gözleri sokak ışıklarının altında parlıyordu. "Arkaya park edildi."
Dar sokağa girdim ve onu sertçe öperken körü körüne yürüyordum.
"Bu eteği sadece benim için, kolayca erişimim olsun diye mi giydin?" diye dudaklarına fısıldadım.
Dudaklarıma doğru kahkaha atarken kalçama çimdik attı. "Bana bir şeyler yapmadan önce en azından arabaya geçsek."
"Evet, doğru ya." Dilimi onunkiyle okşarken, geri çekilmeden önce doyasıya tadına baktım. "Seni hemen şuracıkta arabanın kaportasına yatırmayı planlıyordum."

*****

Pantolonumun önündeki düğmeleriyle uğraşıyordu ve beraber yatağa doğru çöktüğümüz de boğazımdan bir inilti yükseldi. "Tanrım, bunu delice özlemişim."
Ella geriye doğru çekildi, dudağının kenarı gülümsemeyle kıvrılmıştı. "Beni özlemenin tek sebebi bu mu? Sevişmen gerektiği için yani?"
Kahverengi buklelerini yüzünün önünden uzaklaştırdım. "Hayır, her şeyi özledim. Kahkahanı, gülüşünü, gerçekte komik olduğumu düşünüp de bana kızgınmış gibi davranmanı." Yanağına yavaşça öpücük kondurdum. "Tadını özledim. " Dudaklarımı çenesine bastırdığımda Ella boynunu bana doğru uzattı. "Kokunu özledim." Boynunu emip, dilimi teninde dolaştırırken ellerim kalçalarından yukarı doğru süzülüp iç çamaşırının kenarına gelmişti. "Hissettirdiklerini özledim." Parmağımı içine doğru soktum ve vücudu yukarı doğru bükülürken dudaklarından bir inilti yükseldi.  "Micha..." Son bir aydır onu hissetmeye can attığım şekilde hissederken gözleri duygular içinde boğulmuştu adeta. "Evet, bunu da özledim." dedim ve dudaklarımı onunkilerle birleştirdim.

*****


Ella ve Micha'nın Sırrı için yaptığımız ve çevirdiğimiz videoları gördünüz mü?






ÇEKİLİŞ!




Katkılarından dolayı Pena Yayınlarına teşekkür ederiz!


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...