29 Aralık 2013 Pazar

ÜKG Blog Tur | Sins & Needles - Karina Halle



Yine bir ÜKG yeniliğiyle karşınızdayız! Bundan sonra Ütopik Kızlar okumayı çok merak ettikleri kitapları ingilizce olarak okuyup, turunu yapmaya karar verdi. Kitap daha bizde çıkmadan hakkında bir çok bilgiyi siz okurlarımıza sunmuş oluyoruz. Bu arada kitap Novella Yayınlarından Mart Ayında çıkacaktır!


 | Tur Takvimi | 

29.12.13 | Romancekolik - Yorum
29.12.13 | Sevgili Kitap - Yorum
30.12.13 | Kitap Esintisi - Alıntılar
30.12.13 | Zimlicious - Yazar Hakkında
31.12.13 | Yorumbazz - Yorum








Kitap Adı: Sins & Needles
Yazar Adı: Karina Halle
Türü: Günümüz Aşk, Erotik, Suç
Yayınevi: Self-Publisher
Seri Adı: Artist
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: 3
Format: E-Book
Dili: İngilizce
Sayfa Sayısı: 438
Değerlendirme: 3.5 / 5


"Aşk nefrete dönüştüğü zaman ne olur?"



Saplantı... intikam... ihtiras... Camden yıllar önce Ellie tarafından ciddi yaralanmış olan bir karakter ve onca yıldan sonra bir zamanlar çok sevip de ihanete uğradığınız insana zarar vermek, intikam almak istersiniz  değil mi?

Kitapta bütün olaylar benim gözümde bir domino etkisi gibi, birinin tetiklenmesi devamını getiriyor. Öyle ki, kızımız yıllardır onu dolandırıcılık için kullanan bir aileyle büyümeseydi dayısıyla kaldığı, normal yaşamının ilk defa olduğu bu kasabada kendini kabul ettirmek adına Camden'e ihanet etmeyecek ve onu kırmayacaktı, Camden'de yıllar sonra ondan intikam almak istemeyecekti...

Konu bence her açıdan güzel kurgulanmıştı. Yazarımız sizi tam anlamıyla dünyasına çekiyor ve dili son derece yalın. Cinselliğin derecesi de gayet ateşli sayılabilecek bir şekilde bize sunuluyor. Duygu konusunda biraz sıkıntı çektiğimi söylemeliyim. Çiftimizin "Seni seviyorum" derecesine gelmeleri hemen olmadı ama olma sürecinde aralarındakinin nasıl aşka dönüşebileceğini ben şahsen idrak edemedim. İki gün önce senden intikam almak isteyen adama, bir hafta sonra "Seni seviyorum!" demek? Hem de aralarında kayda değer bir duygusal çekim yokken... Oğlanın bakış açısından biraz hak verebiliyorum zaten önceden seviyormuş diyebiliyorum da kızımız karakter olarak da bana o kadar kolay sevecek biri gibi gelmemişti.


"Sen bir canavarsın."


Karakterlere gelirsek ben hayal kırıklığına uğrayacağımı tahmin etmezdim. Kadın karakterler genellikle ne yalan söyleyeyim pek umurumda olmuyor. Kitabın gidişatını ciddi manada etkilemedikleri sürece ve mutlu sonu tehlikeye atmadıkları takdir de istediklerini yapabilirler de erkek karakter benim gözümde bir aşk romanının direğidir, ana taşıdır.

Olay bende böyle olunca Camden'ın  fi tarihinde açıkçası benim pek hoşlanmadığım emo tiplerle gibi gezmesi, giyinmesi, davranması beni üzdü, can evimden vurdu. Karakterler ile aramda bir kopukluk oluşturdu sanki. Sonradan o halleri bırakması bile beni teselli edemedi.

Bu sebepler dolayı kitap ne kadar süper akıcı olsa ve konusu da bana göre özgün olsada ortalamanın bir tık üzerinde kala kaldı. Serinin devamını okur muyum diye sorsanız şu an açıkça bir cevap bile verebileceğimi sanmıyorum. Ama neler olacağını merak etmiyor da değilim...


 | ÇEKİLİŞ |

Not: Kitabı Amazon'dan temin edeceğiz. Kitabın indirme linki kazanan kişinin mail adresine gelecek. Ayrıca Kindle'ım veya e-readerım yok diye endişelenmeyin. PC, tablet veya telefondan da rahatlıkla okunabilir.




0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...