5 Ocak 2013 Cumartesi

| 2012 Favorilerim |




Merhabalar,

Eğer daha önce görmüşseniz veya takip ediyorsanızz bu tarz bir yazı yazdığımı biliyorsunuzdur. Tüm okuduklarımı içeren bu yazı arkadaşlarımdan "Deli misin sen?" gibi tepkilerle karşılaşınca - Tamam, bende ikinci partı yapmaktan üşendiğimden aynı zamanda :D - sadece favorilerimi sıralamak istedim. Sıralama derken yanlış anlaşılmasın, en iyiden, biraz daha iyiye kadar giden bir liste değildir bu. Hepsini okumaktan zevk aldım. Benim için bu yıl okuduklarım arasında en iyileriydi. :) Hadi bakalım nelermiş onlar!




 #1# 

 


Bu sene romantik komediler açısından baya bereketli oldu benim için. Wallbangerda onlardan biriydi. Yazarımızın okuyucunun gözünde canlandırdığı o sahnelere bayılmamak - gülmekten elbette! - elimde değildi. Zaman bulupta yorum yazamadığıma üzülüyorum.

#2#


2011'de ki orta çağ hastalığımdan sonra bir süre o türe elleşmemiştim. Yine duramadım, araya geçen ay aldığım kitaplardan birini sıkıştırdım. Kitabı ve hikayesi için sizi BURAYA alalım.

#3#



Güzel bir harlequin okuyalı baya olmuştu. Hele hele duyguları yaşatan, yeri geldi şaşırtan, güldüren bir kitap bulmak o kadar zorlaştı ki. O sebepledir ki çok tatlı bir değişiklik oldu benim için. Böyle yazınca bir an tuhafta hissettim. Kitabı aynı zamanda şu an çevirmekteyim. Sakın çevirdiği için övüyor diye anlaşılmasın lütfen. :) Şans verin, bana hak vereceksiniz.

#4#


Öyle bir yanlış anlaşılmalarla dolu ki, bazı yerlerinde karakterlerimizin düştüğü durumlara histerik bir şekilde gülmek istemiştim. Adam intikam amaçlı kızı kaçırıyor, intikam almasına neden olacak bir materyal yok ortada! Böyle karışıklıklara rağmen çok güzel bir kurgusu ve duyguları hissettiren bir anlatımı bulunmakta. Yine yorum yapmamışım ah benim bu tembelliğim.

#5#


In Flight bir diğer Fifty vari kitap daha. Bu tür kitapları çerez niyetine tüketiyorum şu günlerde. Tarzını çok seviyorum. Bu kitapta değişik bir konuya sahipti bu konuda. Hosteslerin yaşantısına bir bakış atmış olduk. Söylemeden geçmeyeyim adamımız sahiplenici, agresif, alfa erkeklerden.

#6#


Goodreads arkadaşlarımı çok sevmekteyim. Onlar sayesinde böyle güzel kitaplardan haberdar oluyorum. Buda öyle anlardan birinde karşıma çıktı. Çok ilginç bitince evet merak ettim ama ne zaman ki devamında beter bir kitap okuyunca kıymetini anladım. Şimdi devamı için tutuşmaktayım. Kısmetse 13 gün kaldı! Bu kitap hakkındaki yorumumu BURADAN bulabilirsiniz. 

#7#


Hiç güzel bulmayı ummadığım kitaplardan bir tanesi daha. Bu sene ne kadarda çok Self-Publisher okumuşum. Ama cesaretlerine ve çoğunun çıkardığı işlere hayranım. Bu kitap bir tecavüz mağdurunun çocuğuyla hayata tutunuşunu, onda bıraktığı izlerle bir adamla tanışınca nasıl başa çıktığını konu alıyor. Yorumumu BURADAN bulabilirsiniz. 

#8#


Favorim demişim, bir yerinde hüngür hüngür ağladım demişim ama  özetini okuduğum halde hikayeyi hatırlayamadım. Var bu işte bir iş. Orta çağ kitabıdır belirtmeden geçmeyeyim.

#9#


Bu kitap ezber bozdurttu bana. Rockçıdan bana ana karakter olmaz dedim, oldu. Çocuksu erkeklerden hoşlanmam dedim, hoşlandım vallahi. Öyle ki verseler bağrıma basacağım. Sözün özü konuda ezber bozan cinsten. Siz iyisi mi bir yorumuma ŞURADAN bakın.

#10#


Ah Raphael ah. Niye Elena gibi gudubet bir kıza kapıldın gittin ki? O melek tozlarını bana serpiştirsen hiçte rahatsız olmazdım hani. Öhöm seriyi peş peşe okuduğumdan anlayabileceğinize göre çok sevdim. Ta ki dördüncü kitapta yazarımızın karakter değiştiresi gelene kadar. Neyse ki bu yıl çıkacak kitapta Raphael ve Elena'ya dönüyor olaylar. Sözün özü meleklerle ilgili olan ama bunları ilahi bir varlık olarak göstermeyen nadir kitaplardan Angel's Blood. Tuhaf gelebilir ama dinim ve yetiştiriliş biçimim gereği bu tip ayrıntıları okurken can sıkıcı bulurum ama yazarımızın Hindu olduğundan olsa gerek işi ilahi bir kıvama sokmamış. Aksine çok özgün bir çalışma. Paranormal Romance severim diyenler şansını denemeli.

#11#


Bitmesin diye yavaş yavaş okusamda bitti diye üzüldüğüm ve hala devamını merakla beklediğim hikaye. Bir diğer Fifty Shades vari kitap daha. Daha detay için sizi BURAYA alalım.

#12#


Yine goodreads arkadaşlarımın harika keşiflerinin eseri olan bir kitap. Çok uzun bir süre fantastiklere daldığım bir dönem beni gerçekliğe döndüren o naçize kitap. Bitme dedim ama bittin, şimdilerde seri devam edecek diyorlar ama nasıl? Hep beraber göreceğiz. Bu kitap nasıl bir şeydir derseniz buyrun ŞURAYA alalım sizi. 

#13#


Romantik komedinin kraliçesi bu kadındır! Ötesi var mı? Yine harika bir kitap. Fazla söze gerek yok sizi yoruma alalım; Kiss An Angel 

#14#


Çıkmasını çok bekledim ve değdi. Bol aksiyon, kavga ve her zaman ki gibi komedi eksik değildi. :D Ejderhaları seviyorsanız, fantastiğimde aşkta olur diyorsanız, komediyi de reddetmezseniz, e ne duruyorsunuz, okuyun! :D

#15#


Bu kitap bambaşka diyor ve sizi yoruma bırakıyorum; Golden Dynasty

#16#


Sanırım bu sene okuduğum tek vampir romanı. Başka okuduysamda bundan ötesi aklımda kalmamış. Orjinal bir kurguyla sunulmuştu. Her zamanki Kristen kalitesi. :) Yorumum BURDA.

#17#


Shelly Laurenston namı diğer G.A. Aiken favori yazarlarımdan. Ejderhalı serisinde olduğu gibi burada da süper bir kurgu oluşturmuş. Kusurları yok değil ama sizi öyle eğlendiriyor ki göz ardı ediyorsunuz. Şekil değiştiricileri okumak canınız çekiyorsa şansınızı deneyin derim.

#18#


Bu sene goodreads yine bana harika bir yazar kazandı. Kristen Ashley ile aslında farklı bir serisi ile tanışsam aşık olmama sebebiyet bu seridir. Buyrun yorumuma alalım sizi; Colorado Mountain Serisi

#19#


Fifty'e benzediği için okuyup hiç alaka bulmadığım halde çok sevdiğim bir kitap. Ağzı bozuk yarim <3 Yorumu BURADA bulabilirsiniz.

#20#



Nerde güzel bir tarz okuyorum hemen aynı tarzlarda kitap aramadan edemiyorum. Bunuda Dragon Kin serisi sonrası okumuş ve çok sevmiştim. Günümüz yaşantısında geçmesi ilk başta hayalkırıklılığı yaratsa da gayet güzel bir kitaptı. Seriye devam edemedim malesef ki.

#21#


İlk Fantasy Romance okuma deneyimim bu seriyle oldu. Gayette başarılı buldum. Yazarımızın kurduğu dünyaya hayran kaldım. İçinde çok güzel bir aşkta anlatılıyor. Benim için oluşturulmuş bir tür sanki. :) Yorumu BURADA bulabilirsiniz. 

#22#



Türkiyede çıkış dönemine yakın öneri üzerine okumuş ve bırakamamıştım bu kitabı. Seriyide peş peşe okudum. Daha önceden methiyeler döktüm yazara tekrar etmeyeyim kendimi en iyisi sizi yorumuma almak; Dragon Actually

#23#


Yaşlı Adamın Savaşını yayınevinin bana ARC kopyasını vermesi ile okuma şansı yakaladım. Ön yargılarımı yıkan bir kitap. Hiç ummadığım kadar güzel ve komik. Seriyi devam etmeye şu an fırsatım olmasa da yapılacaklar listemde. Buyrun yorumum; Yaşlı Adamın Savaşı

#24#


Ömrü boyunca çok nadir bir kitap benim içimi bu kadar sızlatmış, ağlatmıştır. Aldatmak cidden yenilir yutulur bir olay değil. Lafın özü buyrun yorumum; The Ultimate Betrayal

#25#



Romantik komedi çok tatlı bir kitap daha. Adamın yemek hastalığına hala durup durup gülüyorum. :) Yorum için BURAYA tıklayınız.

#26#


Bu kitap anlatılmaz okunur. Nasıl becermişsem anlatmışım ama herkesin harcı değil kesinlikle. Eğer benim gibi adrenalin, entrika meraklısıysanız deneyin derim. Buyrun bu da yorumum; Stormfire

#27#


Fifty Shades sonrası başladığım bu kitapta deyim yerinde anyayı da konyayı da gördüm. BDSM'nin daha derinlerine inen ama içinde aşk faktörü bulunduran bir seri. Benide en çok bu kitabı etkiledi. Notlarımda kitap hakkında şöyle demişim; "I just can't believe over one hundred sperm, you are the faster one."
"Your birth certificate is apology from condom factory."

Hah birde adamın kızla vax playing sahnesine girişmesi kızında gönülsüz olduğundan "İyi ki doğdum, iyi ki doğdum." diye söylenip mumu üflemesi sahneleri baya güldürttü.

Ve #28


Bir insanın senesi nasıl başlarsa öyle bitermiş demişler. Benim Harlequin ile başladı ama sene bu kitap vurdu desem az demiş olmam. Kitabı iki defa ingilizce, yarısına kadarda türkçe okudum. Hala da alıntılar beni okumaya iter ama unuttursam bir gün öyle okumayı düşlüyorum. Buyrun bu da YORUMUM

Benim favoriler böyle, sizlerde kendi favorilerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum! :)

Sevgiler,






1 yorum:

  1. Favorilerine bayildim canim ya iclerinden sadece elli tonu okudum ama digerleri daha cok ilgili cekti. :D Bende favoriler listesi yapmistim ama ilk besi koydum sadece. :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...