14 Şubat 2014 Cuma

Güllerin Fısıltısı - Teresa Medeiros





Kitap Adı: Güllerin Fısıltısı
Yazar Adı: Teresa Medeiros
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Türü: Tarihi Aşk Romanı, Orta Çağ, İskoç
Format: Paperback
Sayfa Sayısı: 448
Çıkış Tarihi: 2010

Çevirmen: Özgü Çelik
Değerlendirme: 4 / 5
Yorumlanma Tarihi: 2010


Morgan'ın patavatsızlıklarına aşık olacaksınız. Ben kitabı çok gülerek kimi zaman içim sızlayarak okudum. Çoğunluklada güldüm. Benim İskoçlara  zaafım vardır kitabı öyle yada böyle okurum ama bunu çook beğendim :) Kızımıza son zamanlarda çok uyuz oldum. Yolasım geldiysede barıştılar ya derin bir oh çektik. Keyifli bir aşkın hikayesini okumak istiyorsanız tam size göre bir kitap.

Kitap Morgan'ın iki klan arası barışını temsil etmek amacıyla Sabrina'nın klanında her yaz kalmasıyla başlıyor. Yıllar sonra bu iki bacaksız büyümüş olarak karşı karşıya gelirler. Bu ziyafette Morgan'ın babası öldürülür ve suçu kızın babasına atılmıştır doğal olarak. Morgan o tepkiyle Sabrinayı rehin alır ama kızın annesi Elizabeth kızını kurtarır. Morgan hücreye atılır ve daha sonra kızımızın babası hatasını düzeltmek için Morgan'a kızını verir. Bizim prenses gibi yetişmiş, el üstünde tutulmuş, gül kibi kırılgan kızımız bir dağlıyla evlenmiş ve bu hayata mahkum edilmiştir. Ama Morganın "Dağlı" duygularıyla tutku içinde yanacaklardır :))        


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...