4 Mayıs 2012 Cuma

Aşka Şans Ver - Sherryl Woods




Kitap Adı: Aşka Şans Ver
Yazar Adı: Sherryl Woods
Türü: Günümüz Aşk
Yayınevi: Ephesus
Seri Adı: Chesapeake Kıyıları
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: 9
Format: Paperback
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 420
Çıkış Tarihi: 2012
Çevirmen: Selen Tekalp

Açıkçası kitap benim beğeneceğim tarzda değil. İki vermemin nedeni ise DEHB - Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu - hastalığıma tekrar önem vermemi sağlaması. Bu açıdan bana yarar sağladığından ikiyi borç bildim. :) Kitap ilk aşıkları konu alıyor. Zamanında ellerindekinin kıymetini bilmeyip yıllar sonra birbirlerini bulduğunda bırakmayan bir çiftimiz var. Herşeyi tetikleyen olay ise Abby'nin annesinin o 17 yaşındayken evi terk etmesi. Olaydan sonra Abyy kendinden küçük dört kardeşine kol kanat gerip, bir anne rolüne giriyor. Ne kadar hayalleri gerçekleştirip New York'a gitse, evlenip, çocuk sahibi olsa da bu trajedi bütün ailede hala yer etmekte. Abby en küçük kardeşinin yardım çağrısı üzerine çocukluğunun olduğu kasabaya dönünce, kız kardeşinin aldığı oteli dekore ederken neredeyse icralık olduğunu farkediyor. Bu arada banka sahibinin oğlu olan Trace'de kısa süreliğine burada çalışması ikiliyi bir araya getirme fırsatı veriyor. Pişmanlıkların, eski eşlerin, yıkılmış evliliklerin arasında geçen bir konuya sahip. Kitap boyunca bir olay, heyecanlandırıcı bir şey bekledim ama bunu bir yerde yakalasamda konu çok kısa sürede kapandı. Daha farklı bir şey bekliyordum açıkçası.

Değerlendirme; 


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...